۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83308544
T T
۰ نفر

شرایط تقسیط واگذاری عرصه مسكن مهر پردیس اعلام شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83308544
شرایط تقسیط واگذاری عرصه مسكن مهر پردیس اعلام شد

تهران-ایرنا- مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیانی كه درخواست خرید قسطی عرصه مسكن مهر خود را دارند با پرداخت 20 درصد از مبلغ كارشناسی عرصه را خریداری و الباقی را در اقساط پنج ساله با ارائه چك و یا سفته پرداخت كنند.

سید مهدی هدایت روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور كمك به مالكان پروژه های مسكن مهر و با توجه به ظرفیتی كه در لایحه بودجه امسال در جهت حمایت از مالكان مسكن مهر ایجاد شده ، فروش اقساطی عرصه را به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر را در دستور كار خود قرار دادیم.
وی افزود: قیمت‌های اعلام شده، یك پنجم قیمت واقعی زمین است و با توجه به اینكه فقط مالكان اعیان امكان خریداری عرصه را دارند و بخشی از اراضی دولت با منابع مالكان دارای ارزش افزوده شده فرصت خوبی است تا عرصه و اعیان را به مالكان واگذار كنیم.
مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس گفت: مالكان سند اول كه هنوز واحد را خود را واگذار نكردند با استفاده از این فرصت در اقساط بدون بهره تعیین شده، حق العرصه خود را به حساب شركت عمران واریز كنند.
هدایت با اشاره به شرایط خرید و فروش عرصه های مسكن مهر اظهار داشت: پرداخت ما به التفاوت مبلغ مصوب شده از سوی شركت عمران بر عهده خریدارانی است كه عرصه را از مالكان سند اول خریداری می كنند.
وی گفت: مالكانی كه امتیاز و یا واحد مسكن مهر را خریداری كردند، در اسرع وقت با مراجعه به كارگزاری مسكن مهر واقع در فروردین جنوبی پردیس، نسبت به دریافت و ثبت قراردادهای 5 برگی پروژه خود در سیستم كارگزاری اقدام كنند.
مدیر عامل شركت عمران شهر جدید پردیس افزود: با استفاده از منابع دولتی در بخش زیر ساخت و خدمات روبنایی نظیر آب و فاضلاب، بناها، فضاهای ورزشی، فرهنگی ، محوطه سازی، آماده سازی و فضاهای مورد نیاز مردم برای سكونت در سطح گسترده و با سرعت بیشتر از قبل اجرایی و عملیاتی كردیم.
هدایت با اشاره به متقاضیانی كه از جابجایی خود به سایر فازها ناراضی هستند خاطر نشان كرد: برای سكونت متقاضیان در فازهای 8 و 11 ظرفیت سازی شده و متقاضیان مجاز به انتخاب واحد در فاز مورد نظر خود هستند.
وی عنوان كرد: در برنامه اقدام ملی و تولید و عرصه مسكن مهر در شهرهای جدید، 16 هزار واحد سهمیه شركت عمران شهر جدید پردیس تعیین شده كه با حضور وزیر راه و شهرسازی برای ساخت 7635 واحد كلنگ زنی شد.
مدیر عامل شركت عمران شهر جدید پردیس گفت: پروژه های یاد شده با پیشرفت های فیزیكی مختلفی در حال اجرا هستند و برنامه ریزی شده تا سهمیه تخصیصی را تا پایان سال 98 عملیاتی كنیم.
هدایت افزود: ساخت و عرضه واحدهای مشاركتی به منظور تعادل بخشی به بازار مسكن انجام می شود اما هنوز ساز و كاری برای واگذاری آنها اعلام نشده است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
۰ نفر