۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹
کد خبر: 83308369
T T
۰ نفر

رونق دادن به توليد و اشتغال وظيفه اي همگاني است

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹
کد خبر: 83308369
رونق دادن به توليد و اشتغال وظيفه اي همگاني است

زاهدان- ايرنا- فرمانده سپاه شهرستان خاش سيستان و بلوچستان گفت: كمك به رفع مشكلات بيكاري و رونق دادن به توليد و اشتغال و محروميت زدائي وظيفه اي همگاني است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا سرهنگ پاسدار حسن فضلي در ديدار با رئيس و كاركنان بهزيستي خاش افزود: سپاه و بسيج براي تحقق شعار سال و گام برداشتن براي محقق ساختن اهداف گام دوم انقلاب ياري گر دستگاههاي مختلف هستند و قطعا با حضور مستمر در صحنه و بررسي مشكلات و آسيب ها خدمات شايسته اي را به جامعه هدف ارائه مي دهند.
وي ادامه داد: بسيج و سپاه در مباحث مختلف با قدرت و قوت تمام ورود پيدا كرده اند كه نتيجه آن كمك به كاهش دادن محروميت ها خواهد بود.
به گزارش ايرنا نشست مشترك رئيس بهزيستي و فرمانده سپاه خاش با هدف بررسي مشكلات اقشار نيازمند در بهزيستي اين شهرستان برگزار شد.
در اين نشست ادريس تمنداني رئيس بهزيستي خاش با بيان گزارش عملكردي از اقدامات اداره بهزيستي بر تداوم همكاري بين بخشي تاكيد كرد.
همچنين حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي نماينده ولي فقيه در سپاه خاش خدمت در بهزيستي را عبادت دانست و گفت: خدمت به قشر محروم، مستضعف و ناتوان جامعه از اقدامات ارزنده نظام و انقلاب اسلامي است.
7310**3213