۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83306361
T T
۰ نفر
فرصت 10 روزه برای ارایه مدارك پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

تهران – ایرنا- معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام كرد كه پذیرفته شدگان مرحله نخست ششمین آزمون مشترك فراگیر دستگاه های اجرایی، از بیست و یكم تا سی ام اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارك خود را برای بررسی ارائه كنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، داوطلبانی كه در این آزمون مجاز شدند، باید برای تحویل مدارك خود به ادارات كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مركز استان مربوطه مراجعه كرده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت كنند.
براساس این اطلاعیه، عدم مراجعه و تحویل مدارك در زمان تعیین شده به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
6 قطعه عكس، اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی، اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات، اصل كارت ملی و تصویر پشت و رو، اصل كارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان از جمله مداركی است كه داوطلبان باید ارایه كنند.
اصل مدارك و معرفی نامه از سازمان بهزیستی كشور برای معلولان، اصل كارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصل مدرك و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه 5 درصد، ارائه مدارك و مستندات لازم از مراجع ذیربط، برای اصلاح حداكثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شركت‌های دولتی، بانك‌ها و شركت‌های تحت پوشش آن‌ها، شركت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شركت‌های دولتی كه شمول قانون برآنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركت‌های ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه وكمك دولت استفاده می‌كنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركت‌های تحت پوشش آن‌ها از بیست و دوم بهمن ماه 1357 شاغل هستند از جمله مداركی كه باید داوطلبان مجاز شده ارائه كنند.
در این اطلاعیه تایید شده این مرحله برای بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارك آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (براساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترك فراگیر دستگاه‌های اجرایی كشور) كه مدارك آنها توسط دستگاه مربوطه تایید شد، برای شركت در مصاحبه استخدامی معرفی می شوند.
داوطلبان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر، با ادارات كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مربوطه تماس بگیرند.
اقتصام**9132**9189
۰ نفر