۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۸
کد خبر: 83296278
T T
۰ نفر
شوراي اسلامي شهرستان آستاراصاحب مكان شد

آستارا - ايرنا - رئيس شوراي اسلامي شهرستان آستارا از تامين دفتر و اتاقي براي كار و جلسات اين نهاد مدني در داخل ساختمان فرمانداري، به مناسبت 9 ارديبهشت روز شوراها خبر داد.

پاشا سماپور روز دوشنبه در خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) آستارا گفت: شوراي اسلامي شهرستان آستارا با وجود پيگيري و تقاضا از فرمانداران گذشته، تاكنون فاقد مكان و اتاق مشخص بود و جلسات خود را در مكان هاي مختلف برگزار مي كرد، اما امروز از ناحيه فرمانداري تامين شد.
وي اخلاق حسنه و همراه بودن مسئولان با مردم و شوراها را مايه اميدواري و آرامش در جامعه دانست و از توجه فرماندار آستارا به انتظارات بر حق شوراي اسلامي شهرستان و ساير نهادهاي مدني و مردمي قدرداني كرد.
سماور افزود: نزديكي و همنشيني مسئولان با مردم براي آشنايي با مشكلات آنها، نشانه روحيه انقلابي و جهادي آنان است و بايد همه باهم براي خدمت به مردم فهيم آستارا از هر فرصتي استفاده كنيم.
رئيس شوراي اسلامي آستارا از شوراهايي كه در شهرها و روستاهاي اين شهرستان، دغدغه خدمت به مردم را دارند، قدرداني كرد و با تبريك روز شوراها به همكاران خود، همدلي و همراهي با همديگر و ساير مسئولان را براي خدمت مضاعف به مردم خواستار شد.
سماپور گفت: شوراي اسلامي شهرستان آستارا از يك و نيم سال قبل كه رسالت خدمت به مردم را عهده دار شده، 17 جلسه كاري در مكان هاي مختلف برگزار كرده و تاكنون فقط به هر يك از پنج عضو اين نهاد، 10 ميليون ريال از محل 2 درصد بودجه شوراي شهر پرداخت شده است.
او معرفي ظرفيت هاي توسعه آستارا براي جذب سرمايه گذاران و كارآفرينان را مهم دانست و با قدرداني از تلاش رسانه هاي اين شهرستان، اصحاب خبر را به تلاش بيشتر در اطلاع رساني از قابليت هاي اقتصادي و عمراني آستارا فرا خواند.
سماپور افزود: سرمايه گذار يكي از مجتمع هاي پذيرايي بين راهي آستارا با دعوت و پيگيري من در اين شهرستان سرمايه گذاري كرد و اگر فرزندان آستارا مقيم در شهرستان هاي ديگر، براي سرمايه گذاري و كار اقتصادي در زادگاه خود تشويق و دعوت شوند، تحول بزرگي در رونق و آباداني اين نقطه مرزي روي خواهد داد.
رئيس شوراي اسلامي آستارا گفت: اين شهرستان علاوه بر 91 هزار نفر جمعيت، همواره جمعيت شناوري از داخل و خارج كشور را ميزبان است و خدمات و امكانات آستارا بايد به تناسب جمعيت و گردشگران و مسافران، تهيه و تامين شود و همت جمعي مسئولان در اين رابطه ضرورت دارد.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب مركز استان گيلان و مرز جمهوري آذربايجان واقع شده است.
7124/2007

سرخط اخبار استان‌ها