۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83293190
T T
۰ نفر

نيمار: با هازارد مي توانيم طوفان به پا كنيم

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83293190
نيمار: با هازارد مي توانيم طوفان به پا كنيم

تهران - ايرنا - «نيمار» فوق ستاره باشگاه پاري سن ژرمن نسبت به بازي كردن در كنار «ادن هازارد» هافبك تيم چلسي ابراز تمايل كرده و بر اين باور است كه آنها در كنار هم توفان به پا مي كنند.

به گزارش روز شنبه ايرنا، شبكه بي اين اسپورتس نوشت: زمزمه هاي مبني بر جدايي هافبك بلژيكي آبي هاي لندن از استمفورد بريج از مدت ها پيش شنيده مي شود و اين در حالي است كه رئال مادريد همواره در تمام اين شايعات محتمل ترين مقصد ستاره اسبق باشگاه ليل بوده است.
باشگاه پاري سن ژرمن نيز براساس شايعات براي امضاي قرارداد با مرد بلژيكي ابراز تمايل كرده و حالا نيمار معتقد است سبك بازي وي با سبك بازي هازارد جور در مي آيد.
وي در اين خصوص اظهار داشت: دوست دارم با هازارد بازي كنم، سبك بازي او شبيه من است؛ فكر مي كنم امتحانش ضرر نداشته باشد؛ مي توانيم در كنار هم غوغا به پا كنيم.
نيمار پس از ترك نيوكمپ در تابستان سال 2017 و پيوستن به جمع پاريسي ها در پارك دو پرنس، به گرانقيمت ترين بازيكن جهان تبديل شد اما مرد 27 ساله برزيلي همچنان به باشگاه قديمي خود تعلق خاطر دارد.
نيمار در اين رابطه تاكيد كرد: بارسلونا تيمي است كه هنوز نسبت به آن حس خوبي دارم و هنوز با هم تيمي هاي سابقم در ارتباطم؛ اما در آن زمان تنها به دنبال چالشي بودم كه در مقايسه با آنچه در بارسلونا داشتم به مراتب سخت تر باشد.
بازيكنان معدودي در دنياي فوتبال وجود دارند كه به اندازه نيمار از توانايي تكنيكي و دريبل زني برخوردار باشند؛ بازيكني كه موفق شد پس از سرگرم كردن مدافعان در باشگاه زادگاهش يعني سانتوس برزيل، سبك بازي فانتزي خود را به اروپا بكشاند.
مهاجم ابريشمي سلسائو در بارسلونا همگان را هاج و واج كرد و با وجود اينكه دوران حضورش در پاريس با مصدوميت هاي پراكنده و نسبتا زياد تداخل يافت، اما همان كار را در پاري سن ژرمن نيز تكرار كرد.
نيمار با وجود سبك فوتبالي هيجان انگيزش چندان از دست منتقدان در امان نبوده و برخي از آنان وي را به فوتبال نمايشي غيرمحترمانه و تمارض هاي ساختگي در مواجهه با خطاي حريفان متهم كرده اند.
تركيبي از 2 مورد مذكور موجب شد تا بازيكنان تيم هاي حريف به ويژه مدافعان در برخوردها خشونت را در دستور كار قرار بدهند؛ اتفاقي كه به گفته نيمار براي وي قابل درك نيست چرا كه به اعتقاد وي فوتبال دوستان دو آتشه براي ديدن بازيكنان فانتزي به ورزشگاه مي روند نه براي ديدن نقش بر زمين شدن آنان.
وي در اين خصوص اظهار داشت: شايد به خاطر سبك بازي من، تيم هاي حريف ناراحت مي شوند و سپس مردم شروع مي كنند به جاي محق دانستن بازيكني كه دريبل مي زند و مورد خطا قرار مي گيرد، حق را به بازيكن خطا كار بدهند و نه بازيكني كه گل مي زند.
نيمار ادامه داد: بهترين و چشمگيرترين قابليت و استعداد من دريبل زني است و هيچوقت از تلاش براي نشان دادن بهترين خودم در زمين بازي دست نمي كشم؛ سبك بازي من چيزي است كه هواداران را به ورزشگاه مي كشاند؛ هيچكس دوست ندارد زد و خورد را در فوتبال ببيند اما اگر تمايل به ديدن چنين صحنه هايي داريد مي توانيد به تماشاي مسابقات رزمي يا بوكس برويد.
ورزشي**3991**2024