۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۷:۳۸
کد خبر: 83285987
T T
۰ نفر
بسته های غذایی رمضان به سیل زدگان گلستان تحویل می شود

قزوین - ایرنا - معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: به مناسب نزدیك شدن به ایام ماه مبارك رمضان برای هزار خانواده سیل زده در استان گلستان بسته های غذایی رمضان آماده سازی می شود.

سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط سخت معیشتی و زندگی در مناطق سیل زده كشور، نیاز به بسته های غذایی ماه مبارك رمضان بیش از هر چیز الویت دارد.
وی اضافه كرد: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان باید الویت كمك هایی مردمی را به اقلام و مایحتاج ضروری در ماه مبارك رمضان اختصاص دهند و تا جای ممكن توجهات به سمت نوسازی منازل مسكونی باشد.
والدی با بیان اینكه هنوز در برخی مناطق آب به صورت كامل فروكش نكرده، اظهار داشت: به محض فروكش كردن آب گرفتگی با همكاری نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین عملیات عمرانی و ساخت و ساز برای خانواده های تحت پوشش كمیته امداد و بهزیستی آغاز می شود.
این مسئول خاطرنشان كرد: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات و تعداد خانوار بی خانمان در گلستان وجود ندارد و این اطلاعات در حال سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به عنوان معین 11روستای شهر سیمین‌شهر در مناطق سیل زده گلستان تعیین شده است.

9925/6012