۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۱
کد خبر: 83282877
T T
۰ نفر

معاون استاندار گيلان: مجمع مشورتي جوانان تشكيل مي شود

۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۱
کد خبر: 83282877
معاون استاندار گيلان: مجمع مشورتي جوانان تشكيل مي شود

رشت - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گيلان از تشكيل مجمع مشورتي جوانان در استان در راستاي بهره گيري از ظرفيت اين قشر مهم جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در نشست هم انديشي جوانان با استاندار گيلان در رشت افزود: مهمترين ركن توسعه هر جامعه و كشوري، منابع انساني آن است كه به طور عمده جوانان هستند.
وي اظهار كرد: جوانان كه اغلب آنان با دانش ، توانمند و مهارتند؛ بدليل توانمندي شان در همه عرصه هاي موثر در توسعه يافتگي و نه صرفا بدليل حضور و مشاركت آنان در رخداد هاي سياسي و اجتماعي، مهمترين مولفه در توسعه يافتگي را به خود اختصاص داده اند.
وي مهمترين ظرفيت ارزشمند گيلان را براي توسعه و بالندگي ، منابع انساني و بويژه جوانان خواند و افزود: در همه عرصه ها ، رخدادها و حوادثي كه مايه مباهات شده ؛ نشان از جايگاه رفيع و نقش آفريني جوانان است.
زارع با اشاره به تاكيد و ابلاغيه استاندار گيلان براي استفاده از ظرفيت جوانان و بانوان در مناصب مديريتي تصريح كرد: انتصاب 570 نفر از جوانان و بانوان در پست هاي مديريتي مويد اين موضوع است.
وي با بيان اينكه بيشتر از گذشته نيازمند ايده ها، انديشه ها ، نظرات و خلاقيت هاي جوانان هستيم، اظهار داشت: در راستاي همين موضوع ، به دستور استاندار تشكيل مجمع مشورتي جوانان در دستور كار قرار گرفته است.
امروز مصادف با ولادت حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان نامگذاري شده است.
7296/2007