۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۴۷
کد خبر: 83282830
T T
۰ نفر
استفاده از محدود موقعیت ها باعث موفقیت تیم شهرداری بم شد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: بازیكنان این تیم با استفاده از محدود موقعیت‌های خود موفق به كسب پیروزی برابر ایرانجوان بوشهر شدند.

به گزارش ایرنا، علی اكبر شكرانی روز چهارشنبه پس از برد 2 بر یك تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این بازی 2 نیمه متفاوت داشت و در نیمه نخست باتوجه به تغییرات آب و هوایی بوشهر نسبت به بم بازیكنان شهرداری بم نتوانستند عملكرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.
وی بیان كرد: در نیمه دوم بازی باتوجه به اینكه بازیكنان شهرداری بم فشاری برای سقوط و یا بقا در لیگ نداشتند توانستند با ایجاد موقعیت برابر حریف شایسته خود پیروز شوند.
شكرانی ادامه داد: تیم شهرداری بم از ابتدای فصل تاكنون با هدف ارائه فوتبال پاك در تمامی بازی ها مقتدرانه ظاهر شده و در این دیدار نیز بدون توجه به نتیجه سایر رقیبان پر قدرت برابر حریف خود ظاهر شد .
وی اظهار داشت: امیدوارم با بهبود شرایط این تیم در سال آینده بتواند به لیگ دسته یك فوتبال كشور صعود كند.
سرمربی شهرداری بم در ارتباط بازیكن بوشهری خود نیز گفت: كوروش چاپی در پست های مختلفی برای تیم به میدان رفته و توانسته كارنامه موفقی را از خود بر جای بگذارد.
شكرانی افزود: امیدوارم این بازیكنان در فصل آینده نیز بتواند در تیم محل فعالیت خود عملكرد قابل قبولی داشته باشد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: هیچگاه در مورد داوری صحبت نمی كنم ولی با این حال امیدوارم با هدف پیشرفت فوتبال كشور سطح داوری مسابقات نیز ارتقا یابد.
7212/6045