۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۳۹
کد خبر: 83281383
T T
۰ نفر
فرماندار سرباز از جوان فداكارنجات دهنده يك سيلزده تجليل كرد

چابهار- ايرنا- فرماندار شهرستان سرباز در جنوب سيستان و بلوچستان از ساجد غلامزهي جوان فداكاري كه با به خطر انداختن جان خود سبب نجات يك نفر از سيلاب شد، تجليل كرد.

به گزارش ايرنا فرماندار سرباز عصر سه شنبه در ديدار با اين جوان و تجليل از وي اظهار داشت: از اينكه جوانان اين شهرستان در هنگام نياز به كمك رساني كارهاي بزرگ و ستودني انجام مي دهند قابل تقدير است.
محمد انور بجارزهي افزود: اين اقدام غلامزهي در اذهان مردم ثبت و هيچگاه تاريخ آن را فراموش نخواهد كرد.
وي بيان كرد: رودخانه بزرگ سرباز بطول بيش از 300 كيلومتر در هنگام بارندگي و جاري شدن سيل خطر آفرين است و در اين چند روز اخير نيز طغيان كرد.
فرماندار سرباز ادامه داد: نجات جان يكي از همنوعان اجر و ثواب دنيوي و اخروي دارد و اهداي لوح سپاس و هديه تنها قدرداني كوچكي از فداكاري اين جوان سربازي است.
رئيس ستاد مديريت بحران سرباز تصريح كرد: پس از باخبر شدن از اقدام غلامزهي فكر مي كردم با جواني قوي هيكل و درشت اندام روبرو مي شوم اما پس از ملاقات با ايشان با شخصي ريز اندام و چابك مواجه شدم كه توان و شهامت در وجود او موج مي زد.
بجارزهي در خصوص جذب و بكارگيري اين جوان فداكار با مديرعامل كارخانه سيمان شهرستان رايزني كرد و افزود: حضور يك ايثارگر در آن مجموعه سبب خير خواهد بود.
به گزارش ايرنا، كليپ ساجد غلامزهي پس از به آب زدن در رودخانه خروشان سرباز و نجات جان يك نفر از مرگ حتمي در شبكه هاي اجتماعي بازتاب گسترده اي داشته است و كار اين جوان را هزاران نفر تحسين و لايك كرده اند.
شهرستان سرباز با مركزيت راسك با 200 هزار نفر جمعيت، 11هزار و 500 كيلومترمربع وسعت، 4 بخش 4 شهر، 11 دهستان و 750 آبادي دارد و در 500 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.
3043 **6081