۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83281030
T T
۰ نفر

صنوف مزاحم تهران به شهرك صنعتی قرچك منتقل می شوند

۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83281030
صنوف مزاحم تهران به شهرك صنعتی قرچك منتقل می شوند

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان قرچك از انتقال صنوف مزاحم شهر تهران به شهرك صنعتی این شهرستان در سه ماهه دوم امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهمن خطیبی روز سه شنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری كه در محل فرمانداری شهرستان قرچك برگزار شد اظهار داشت: تحقق شعار رونق تولید با توجه به شرایط اقتصادی و مالی موجود در منطقه به عزم و همت تمامی مسئولان نیاز دارد لذا همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان هر آنچه در توان دارند را در راستای پیشرفت اقتصادی منطقه و كشور هزینه كنند.
وی افزود: مهمترین اصل در گذر از مشكلات اقتصادی، رونق دادن به تولید است كه این مهم به ایجاد فرصت های شغلی پایدار و كاهش معضلات اجتماعی ناشی از بیكاری منجر می شود.
وی تأكید كرد: مسئولان موظفند تا ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید، از وضعیت موجود اشتغال در واحدهای صنعتی شهرستان مراقبت كرده از بیكار شدن حتی یك نفر نیز جلوگیری كنند.
وی با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در شهرك صنعتی قرچك گفت: فاز نخست شهرك صنعتی قرچك به مساحت 296 هكتار به طور كامل اجرایی شده و 711 قرارداد در این شهرك به ثبت رسیده تا از این تعداد 657 مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.
خطیبی افزود: شهرك صنعتی شهرستان قرچك به دلیل استقبال صاحبان صنایع به توسعه نیاز دارد لذا در نظر داریم كه نسبت به اجرای فاز دوم با استفاده از 22 هكتار از اراضی ملی اقدام كنیم.
وی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، از سه ماهه دوم امسال كار انتقال صنوف مزاحم تهران به شهرك صنعتی قرچك آغاز می شود كه این مهم سرآغاز توسعه همه جانبه اقتصاد شهرستان قرچك محسوب می شود.
فرماندار قرچك اظهار داشت: برای تحقق هدف گذاری انتقال صنوف مزاحم استان تهران، زیرساخت های مورد نیاز از جمله برق، گاز، تصفیه خانه فاضلاب و 7 پروژه زیربنایی اجرایی می شود.
قرچك با 270 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348