۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
کد خبر: 83279317
T T
۰ نفر

سازمان نوسازی مدارس:مدارس خشتی برچیده می شود

۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
کد خبر: 83279317
سازمان نوسازی مدارس:مدارس خشتی برچیده می شود

یاسوج- ایرنا- معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور بدون اشاره به آمار، گفت: مدارس خشتی و گلی تا پایان شهریورماه 1398 در تمامی استان ها به طور كامل برچیده می شود.

به گزارش ایرنا، داریوش ورناصری روز دوشنبه در آیین تكریم و معارفه مدیران كل پیشین و جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مهمترین برنامه ها و سیاست های امسال سازمان نوسازی شامل حذف سیستم های گرمایشی نفت سوز و گازسوز غیراستاندارد، صنعتی سازی مدارس با رویكرد توجه به معماری اسلامی و ایرانی، ساخت و گسترش مدارس سبز و تكمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام است.
وی افزود: سازمان نوسازی كشور آماده پرداخت 50 درصد هزینه خرید سیستم های گرمایشی پیشرفته و جدید برای مدارس است و مابقی نیز باید از محل اعتبارات استان ها تأمین شود.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور بیان كرد: تحقق برنامه ها و سیاست های امسال این سازمان علاوه بر رصد شدن دقیق جزو ملاك های ارزیابی عملكرد استان ها نیز محسوب می شود.
ورناصری عنوان كرد: هر استانی كه بتواند این برنامه ها و سیاست ها را بهتر اجرا كند اعتبارات ملی بیشتری نیز در سال 1399 به آن اختصاص می یابد.
وی ابراز داشت: مكان یابی مناسب برای ساخت و ساز مدارس جدید با جدیت و حساسیت خاصی از سوی استان ها رعایت شود.
ورناصری گفت: مدیركل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كهگیلویه و بویراحمد تلاش و پیگیری لازم برای ارتقای كیفی فضاهای آموزشی این استان را مدنظر قرار دهد.
در این آیین پیروز كرمی به عنوان مدیركل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات جهان محرابی مدیركل پیشین تجلیل شد.
7535/1662