۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰
کد خبر: 83278992
T T
۰ نفر
دانشگاه تهران جشنواره اتاق نمونه بهداشتی برگزار می كند

تهران-ایرنا- دانشگاه تهران به‌منظور بسط و گسترش فرهنگ سالم زیستن و نیز بهبود وضعیت شاخص‌های بهداشتی خوابگاه‌ها، جشنواره تعیین اتاق‌های نمونه بهداشتی را در اردیبهشت ماه امسال برگزار می كند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران به مناسبت هفته خوابگاه‌ها درباره انتخاب اتاق نمونه بهداشتی دانشجویان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر كرد:
دانشجویان خوابگاهی متقاضی می‌توانند پرینت فرم خود‌ارزیابی را پس از تكمیل به مسئولان امور خوابگاه‌ها یا كارشناسان بهداشت اداره كل بهداشت و درمان دانشگاه تحویل دهند. فرصت ارائه فرم‌ها از تاریخ 27 فروردین تا 13 اردیبهشت 1398 است.
مطابق سنوات گذشته از اتاق‌های متقاضی توسط تیم‌های كارشناسی بازدید می شود.
براساس این گزارش ، در صورت احراز شرایط از هر ساختمان خوابگاهی حداكثر یك اتاق (در صورت كسب حداقل 90 امتیاز از 120 امتیاز كلی) به‌عنوان اتاق نمونه انتخاب می شود. همچنین نفرات برگزیده در مراسم هفته خوابگاه‌ها، با اهدای جوایز در این مراسم تقدیر می شود.
رعایت نظم و ترتیب در اتاق، جلوگیری از جلب حشرات و جوندگان موذی به داخل اتاق، رعایت بهداشت فردی، نگهداری صحیح مواد غذایی و رعایت نكات ایمنی و بهداشتی محیط از جمله ملاك و معیار انتخاب اتاق نمونه است.

**9491**1601**