۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83276189
T T
۰ نفر

مصطفی كواكبیان:

اكنون زمان یقه گیری از دولت نیست

۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83276189
اكنون زمان یقه گیری از دولت نیست

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به برخی انتقادها به دولت درباره رسیدگی به سیل زدگان تاكید كرد: الان زمان خوبی برای یقه گیری از دولت نیست، بگذاریم سیل زدگان لرستان، خوزستان و گلستان به حداقل آرامش برسند.

«مصطفی كواكبیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: ما در مجلس وزرای ذیربط را دعوت كردیم تا به نمایندگان گزارش دهند و پاسخگو باشند. من معتقد هستم كه ما میان امدادرسانی هستیم فعلا زمان خوبی برای یقه گیری از دولت نیست بگذاریم سیل زدگان به حداقل آرامش برسند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در مجلس مقصران سیل و كسانی را كه می توانستند به مردم خدمت بهتر كنند و نكردند را مورد مواخذه قرار خواهیم داد و هر جا سهل انگاری شده است پیگیری خواهد شد. اما این اتفاقات بعد از آرامش نسبی انجام می شود.
وی اظهار داشت: بعضی ها در سیلاب عكس سلفی می گیرند، برای خود یادگاری درست می‌كنند و به نحوی از دولت مچ گیری می كنند كه چنین كارهایی در زمان سیل درست به نظر نمی رسد.
دبیركل حزب مردم سالاری درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی آمریكا هم گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی مانور تبلیغاتی آمریكا بود و من معتقدم پیام خوبی از طرف ملت ایران ارسال شد كه ما همه پشتیبان سپاه هستیم.
كواكبیان تصریح كرد: البته این به مفهوم اعلام جنگ با آمریكا نیست. مطمئناً از هرگونه تنش پرهیز می كنیم اما آنها بدانند كه اگر كوچكترین خطایی كنند با ملت متحد و منسجم مواجه هستند.
سیام**9402**3202**2021**