۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۰۰
کد خبر: 83275126
T T
۰ نفر

نمازگزاران ملايري حمايت خود را از سپاه اعلام كردند

۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۰۰
کد خبر: 83275126
نمازگزاران ملايري حمايت خود را از سپاه اعلام كردند

همدان- ايرنا- نمازگزاران ملايري همزمان با سراسر كشور پس از اقامه نماز جمعه در محكوميت اقدام حماقت ‌آميز آمريكا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران راهپيمايي كردند و حمايت خود را از اين نهاد رسمي و مقتدر اعلام كردند.

به گزارش ايرنا اقشار مختلف مردم انقلابي ملاير امروز پس از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع ملاير تا ميدان امام خميني(ره) اين شهر راهپيمايي و وحدت و همدلي خود را با سپاه پاسداران اعلام و خشم و نفرت خود را از اقدام ننگين شيطان بزرگ آمريكا به نمايش گذاشتند.
نمازگزاران با در دست داشتن نوشته هاي«من يك سپاهي ام» در كنار مسئولان، نمايندگان مجلس، مجموعه سپاه پاسداران، نيروهاي نظامي و انتظامي و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور در راهپيمايي شكوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمايش گذاشتند و فرياد «ايران اسلامي يكپارچه سپاهي هستند» سر دادند.
راهپيمايان ملايري با سر دادن شعارهايي همچون «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «ارتشي و سپاهي مظهر اقتدار است»، «سپاه و ارتش ما نور چشم ولايت»، «سپاهي سپاهي حمايتت مي كنيم»، «نيروي قدس سپاه، خار چشم آمريكاست» و «اين لشگر الهي، محبوب ملت ماست» اقدام آمريكا در قرار دادن نام سپاه در ليست گروه‌هاي تروريستي را محكوم و بار ديگر حمايت و پشتيباني قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كردند.
همچنين نمازگزاران ملايري طوماري را در حمايت از سپاه پاسداران و محكوميت آمريكا امضا كردند.
در پايان اين راهپيمايي قطعنامه اي در پنج بندي قرائت شد.
7528/2087