۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۴
کد خبر: 83269789
T T
۰ نفر
تابش، جان باختن كارگران اردكان در حادثه تصادف را تسليت گفت

يزد - ايرنا - نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در پيامي، جان باختن تعدادي از كارگران اين شهرستان در حادثه تلخ تصادف را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا محمدرضا تابش روز دوشنبه در اين پيام آورده است : در پي وقوع حادثه تلخ تصادف در محور ساغند - بهاباد و جان باختن چهار نفر از كارگران شريف شاغل در شركت هاي پيمانكاري معدن چادرملو، ضمن تسليت و همدردي با خانواده هاي معزي، بر ريشه يابي و جلوگيري از تكرار چنين حوادثي؛ همچنين اداي حق و حقوق قانوني جان باختگان تاكيد كرد.
وي افزود: درگذشت چهار نفر ازكارگران شريف شاغل در شركت هاي وابسته به معدن چادرملو در حادثه تلخ تصادف جاده دسترسي به اين معدن، در محور ساغند-بهاباد موجب تاسف و تاثر شد.
اين مصيبت جانكاه را به خانواده درگذشتگان، مردم بخش خرانق خصوصا روستاهاي ساغند و رباط پشت بادام و جامعه نجيب و شريف كارگري استان تسليت عرض مي نمايم.
اين نماينده يادآور شد : اينجانب ضمن پيگيري موضوع از بدو وقوع حادثه، از مسئولان امر انتظار دارم تا با ريشه يابي و جلوگيري از تكرار چنين حوادث تلخي، حق و حقوق جان باختگان اين حادثه نيز به طور كامل ادا شود.
سرپرست پليس راه استان يزد هم به ايرنا گفت: انحراف به چپ وانت تويوتا باعث حادثه رانندگي و فوت چهار نفر از همشهريان در اركان شد.
سرهنگ مسعود قانعي با اشاره به حادثه رانندگي صبح امروز در اردكان گفت: با حضور ماموران در محل، مشخص شد كه در اين حادثه يك دستگاه خودروي سواري پرايد با يك دستگاه وانت تويوتا با يكديگر برخورد داشته كه چهار تن از سرنشينان خودروي پرايد در دم فوت و 2 نفر از سرنشينان خودروي ديگر نيز مجروج شده اند.
وي با اشاره به علت حادثه افزود: كارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را انحراف به چپ وانت تويوتا اعلام كرده اند.
سرپرست پليس راه استان يزد ادامه داد: در پي اين حادثه دلخراش در محور روستاي ساغند چادرملو چهار نفر كشته و 2 نفر مجروح شدند كه مجروحين در بيمارستان شهيد رهنمون يزد بستري هستند.
اين حادثه ساعت 7:35 صبح امروز دوشنبه در 18 كيلومتري محور روستاي ساغند به معدن چادرملو رخ داده است.
روستاي ساغند از توابع بخش خرانق در 180 كيلومتري شهر اردكان واقع شده است.
اين شهرستان با 98 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال شهر يزد قرار دارد.
7544/ 6197