۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
کد خبر: 83264468
T T
۰ نفر

رانش زمین در همدان تردد را كند كرد

۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
کد خبر: 83264468
رانش زمین در همدان تردد را كند كرد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: رانش زمین در گردنه اسدآباد و نورآباد تردد در این 2 جاده را كند كرده است.

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: بارندگی های اخیر و وقوع سیلاب، رانش زمین را به دنبال داشته و موجب بروز شكاف 10 سانتیمتری در گردنه اسدآباد شده است.
وی اضافه كرد: همچنین در این جاده پر تردد شاهد اختلاف ارتفاع در سطح جاده به میزان 20 سانتیمتر هستیم كه این وضعیت احتمال واژگونی خودرو را افزایش می دهد.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: عوامل راهداری با قرار دادن تابلو رانندگان را از وجود خطر در این گردنه آگاه كردند همچنین برای رفع اختلاف ارتفاع اقدام به پخش خاك در این قسمت ها كرده اند.
سرهنگ عزیزی گفت: رانش زمین موجب بروز مشكل در چهار قسمت از گردنه اسدآباد شده و هم اینك یك تیم گشتی پلیس راه در محل مستقر بوده تا در صورت ضرورت راه را مسدود كند.
وی بیان كرد: گردنه نورآباد نیز شاهد رانش زمین بوده و تردد در این مسیر هم با كندی صورت می گیرد.
وی از مسافران نوروزی خواست تا بازگشت خود را به روزهای پایانی موكول نكنند چرا كه در صورت بروز مشكل برای این 2 جاده، محدودیت تردد ایجاد شده و مسافران برای بازگشت با مشكل مواجه می شوند.
طبق آخرین گزارش ارایه شده توسط استاندار همدان در نشست خبری، 56 كیلومتر بزرگراه، 123 كیلومتر راه اصلی و 589 كیلومتر راه روستایی بر اثر بروز سیلاب آسیب دیدند.
7526/2087