۶ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۲۵
کد خبر: 83254807
T T
۰ نفر
اماكن ورزشی هرمزگان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت

بندرعباس- ایرنا- مدیركل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به منظور مقابله با مشكلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان، تمام اماكن ورزشی و بیش از 42 سالن ورزشی برای استفاده مردم در شرایط اضطراری در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمودرضا امیاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره كل آمادگی خود را برای مقابله با مشكلات ناشی از بارندگی و سیل احتمالی اعلام كرده و تمام اماكن ورزشی هرمزگان با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مركز و دیگر شهرستان‌ های استان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: با توجه به پیش بینی بارندگی در روز‌های آینده و آبگرفتگی معابر یا سیلابی شدن بخش‌هایی ازهرمزگان، آمادگی لازم در تمام اداره‌ های ورزش و جوانان شهرستان‌ های استان برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی اعلام شده است.
مدیر كل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره كل نیز برای كمك رسانی به هموطنان در صورت بروز مشكلات احتمالی و بارندگی‌های پیش بینی شده، آمادگی و هماهنگی لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا و طبق اعلام سازمان هواشناسی، ناپایداری شرایط جوی و دریایی هرمزگان كه از روز جمعه دوم فروردین ماه آغاز شده تا پنجشنبه هشتم همین ماه ادامه دارد.
این شرایط ناپایدار جوی موجب تعطیلی بنادر مسافری غرب هرمزگان شده است.
روز یكشنبه چهارم فروردین ماه نیز بنادر مسافری قشم و بندرعباس به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی تعطیل بود.7198/6048

سرخط اخبار استان‌ها