۵ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۰۳
کد خبر: 83254573
T T
۰ نفر
شهروندان خانه هاي خود را در اختيار مهمان نوروزي قرار دادند

گچساران - ايرنا - مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش گچساران گفت: تعدادي از شهروندان شهر دوگنبدان روز دوشنبه با مراجعه به ستاد اسكان خدمات سفرهاي نوروزي اين شهرستان خانه هاي خود را در اختيار مهمانان نوروزي قرار دادند تا از بارندگي در امان باشند.

به گزارش ايرنا، از بامداد امروز دوشنبه تا ساعت 19.30 دقيقه بيش از 28.3 ميليمتر باران در شهر دوگنبدان باريده است.
عبدالمناف محسني از اين اقدام شهروندان نيك انديش قدرداني كرد و گفت در صورت لزوم خانه هاي شهروندان در اختيار مسافران قرار داده مي شود.
وي با اشاره به پيش بيني هاي هواشناسي مبني بر ادامه بارش ها تا روز سه شنبه از مديران، سرايداران و خدمتكاران همه مدارس خواست آمادگي لازم را براي اسكان اضطراري مهمانان نوروزي داشته باشند.
مسئول روابط عمومي اداره آموزش و پرورش گچساران همچنين از مسئولان مدارس طرح اسكان خواست براي پيشگيري از آبگرفتگي مدارس اقدامات پيشگيرانه انجام دهند.
عصر امروز دوشنبه فرماندار گچساران و تعدادي از مسئولان استاني و شهرستاني از وضعيت مدارس طرح اسكان بازديد و از نزديك در جريان مشكلات مهمانان قرار گرفتند.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران در حاشيه اين بازديد گفت: از ابتداي تعطيلات نوروزي در روز بيست و هشتم اسفند ماه سال گذشته تاكنون ، پنج هزار و 311 گردشگر در مدارس اين شهرستان اسكان داده شدند.
محمد شهبازي تصريح كرد: سه هزار و 567 نفر از خانواده هاي آموزش و پرورشي و يكهزار و 744 نفر از ساير گردشگران در مدارس گچساران اسكان داده شدند.
وي بيان كرد: 320 اتاق براي اسكان فرهنگيان و مهمانان نوروزي در تعطيلات نوروز امسال تجهيز شده است.
شهبازي افزود: اين اتاق ها در قالب 42 مدرسه براي اسكان فرهنگيان در ايام نوروز 1398 تجهيز و آماده شده كه نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.
وي عنوان كرد: همچنين براي اسكان نوروزي در سال جديد تعداد 400 تخت با 39 اتاق در سه خوابگاه شبانه‌روزي علم الهدي، فاطمه زهرا و علامه در نظر گرفته شده است.
شهبازي ابراز داشت: اين تعداد مدرسه و اتاق در شهرستان گچساران به امكاناتي شامل پتو، يخچال، تلويزيون، سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي، سرويس هاي بهداشتي و حمام مجهز هستند.
اسكان فرهنگيان از 28 اسفند 97 تا 13 فروردين 1398در مدارس و كلاس هاي درس شهرستان گچساران انجام مي شود.
شهرستان 124 هزار نفري گچساران در جنوب غربي كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
8143/1662