۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۱۳
کد خبر: 83254032
T T
۰ نفر
تيم هاي امدادي هلال احمر كرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند

كرمان - ايرنا - معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان كرمان با اشاره به وقوع سيلاب و آب گرفتگي روزهاي گذشته در مناطق شرقي و جنوبي اين استان گفت: تيم هاي امدادي اين جمعيت اينك در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

محمد حيدري پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نوروزبانان بي نوروز جمعيت هلال احمر استان كرمان اينك آماده امدادرساني در حوادث طبيعي و غيرطبيعي از جمله حوادث جاده اي، سيل و آب گرفتگي، زلزله و توفان هستند.
وي اظهار داشت: جمعيت هلال احمر امداد رساني در مناطق سيل زده استان كرمان را تاكنون به صورت مطلوب انجام داده و اين امدادرساني همچنان در حال انجام است.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان كرمان با اشاره به سيل و آب گرفتگي گذشته در جنوب استان كرمان ادامه داد: بسته هاي غذايي براي يك ماه بين سيل زدگان توزيع شد و توصيه هاي لازم و اقدامات پيشگيرانه به مردم اين استان ارائه شده است.
وي با اشاره به هشدارهاي هواشناسي در زمينه بارش رحمت الهي طي ايام نوروز در شرق و جنوب كرمان افزود: تمامي عوامل امدادي در حوزه جنوب و شرق استان كرمان آمادگي دارند به كمك هم استاني ها و مسافران نوروزي بشتابند.
حيدري پور در بخش ديگري از سخنانش از آمادگي كامل جمعيت هلال احمر استان كرمان براي كمك به مناطق سيل زده و هموطنان استان هاي شمالي كشور خبر داد و عنوان كرد: در صورت طلب همكاري سازمان امداد و نجات، تيم هاي اين جمعيت به سرعت به ياري سيل زدگان اين مناطق خواهند شتافت.
وي تاكيد كرد: مردم در ايام نوروز توصيه هاي ايمني را جدي بگيرند و قبل از مسافرت نسبت به وضعيت آب و هوا و جاده ها آگاهي داشته باشند و با آگاهي كامل از اطلاعات مسيرها به سفر بروند.
7420/ 5054