۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱
کد خبر: 83253109
T T
۰ نفر

تصادف هاي فوتي استان بوشهر 30 درصد كاهش يافت

۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱
کد خبر: 83253109
تصادف هاي فوتي استان بوشهر 30 درصد كاهش يافت

بوشهر- ايرنا- رئيس پليس راه استان بوشهر گفت: از اول تعطيلات نوروز تاكنون تصادف هاي منجر به فوت در جاده هاي اين استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد كاهش نشان مي دهد.

سرهنگ جابرپاپري روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: كاهش آمار تصادف هاي منجر به فوت بيانگر ارتقاي فرهنگ ترافيك و توجه رانندگان به نكات راهنمايي و رانندگي است.
وي تاكيد كرد: با توجه به پايان بخش نخست تعطيلات نوروز، انتظار مي رود رانندگان با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و پرهيز از تخلف هاي حادثه ساز به سلامت به مقصد برسند.
پاپري اضافه كرد: در زمان حاضر ترافيك در محورهاي ورودي و خروجي استان بوشهر از جمله محور خوزستان- ديلم، كنارتخته - دالكي و جم - فيروزآباد سنگين ولي روان است.
وي بيان كرد: با توجه به اعلام هواشناسي مبني بر بارش نزولات آسماني از روز يكشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه، لغزندگي سطح معابر و كاهش ضريب اصطحكاك لاستيك خودرو انتظار مي رود رانندگان با رعايت فاصله طولي و باسرعت مطمئن اقدام به رانندگي كنند.
پاپري يادآور شد: سرعت و سبقت غيرمجاز، تجاوز به چپ و نبستن كمربند ايمني از جمله تخلف هاي حادثه‌ساز رانندگي است كه بايد از آن اجتناب شود.
وي بيان كرد: رانندگان در حين رانندگي از تلفن همراه استفاده نكنند و قبل از سفر خودرو خود را ازلحاظ تجهيزات بررسي و مدارك لازم مانند گواهينامه، بيمه شخص ثالث، كارت خودرو و برگ معاينه فني را به همراه داشته باشند.
6047/6045