۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱
کد خبر: 83249766
T T
۰ نفر
نظام اسلامی در خدمت محرومان و مستضعفان است

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت محرومان و مستضعفان است.

به گزارش ایرنا، عباس گودرزی روز چهارشنبه در آیین افتتاح گاز رسانی به 36روستای لرستان در منطقه آبسرده بروجرد افزود: منطقه آبسرده آخرین محور روستایی شهرستان بروجرد است كه به شبكه گازشهری متصل می شود.
وی با تاكید براینكه روستائیان وعشایر در تمام عرصه ها به انقلاب اسلامی و نظام وفادار بوده اند، اظهار داشت: وفاداری مسئولان با مردم همراهی در سبك زندگی اسلامی است، ملت از اشرافی گری مسئولان ناراحت هستند براین اساس مدیران باید ساده زیستی را سرلوحه زندگی شخصی خود قرار دهند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: مشكل اینترنت و نصب دستگاه دیجیتال در منطقه رفع شده و به زودی پاسگاه انتظامی در منطقه آبسرده احداث خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: صنعت نفت نعمتی بود كه مردم در سال های گذشته از آن استفاده كردند.
محمد بیرانوندی با اشاره به اینكه گاز رسانی به روستاهای سرد سیر منطقه آبسرده باید زودتر انجام می شد، اضافه كرد: مردم منطقه قدردان زحمات و اقدامات عملی مسئولان جهادی هستند.
وی افزود: مردم با تقدیم هزارن شهید دین خود را به نظام ادا كرده اند براین اساس اكنون نیز مسئولان باید در مردم خدمت باشند و برای رفاه و آسایش آنها تلاش كنند.
نماینده مردم شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: این ملت انقلاب اسلامی را تا چهل سالگی رسانده و از این به بعد نیز برای حفظ استقلال باید هم دل و هماهنگ باشیم.
بیرانوندی گفت: بخشی از روستاهای منطقه آبسرده از سمت خرم اباد مشكل آب شرب دارند كه امیدواریم برای پایداری مردم در روستاهای این منطقه خدمات اولیه زندگی برای آنان مهیا شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین 36 روستای لرستان به شبكه گاز شهری متصل شدند.
6052/7190/7273

سرخط اخبار استان‌ها