۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۲۸
کد خبر: 83248192
T T
۰ نفر
ظرفيت رزرو مدارس اصفهان براي اقامت نوروزي تكميل شد

اصفهان- ايرنا- مدير آموزش و پرورش ناحيه چهار اصفهان گفت: ظرفيت سامانه رزرو اينترنتي اقامت در مدارس 6 ناحيه اين شهرستان براي تعطيلات نوروز 98 پر شده است.

كريم كمال روز دوشنبه در حاشيه افتتاح ستادهاي اسكان فرهنگيان شهر اصفهان در گفت و گو با ايرنا اظهارداشت: 6 ستاد اسكان ويژه فرهنگيان و مسافران نوروزي در اين شهرستان با هدف تكريم آنها فعال شده است.
وي با اشاره به اين كه 991 كلاس درس در قالب 83 مدرسه آماده ميزباني از مسافران نوروزي سال 98 ناحيه چهار است، افزود: امسال 27 مدرسه با 333 كلاس حدود 33 درصد از ظرفيت اقامتي مدارس اين ناحيه از طريق سامانه اينترنتي براي رزرو اختصاص پيدا كرد كه تا به امروز ظرفيت پر شده است.
به گفته وي نام نويسي و رزرو مكان مدارس در شهر مورد نظر از بيستم اسفندماه 97 آغاز شد.
مدير آموزش و پرورش ناحيه چهار اصفهان با بيان اين كه اين شهرستان در پذيرش اينترنتي اسكان نوروزي رتبه اول را دارد، بيان كرد: حفظ شان و حرمت مهمانان و بويژه خانواده هاي فرهنگيان اولويت اول ما در ستادهاي اسكان آموزش و پرورش محسوب مي شود.
وي اضافه كرد: سال گذشته فرهنگيان از حدود 83 درصد ظرفيت ستاد اسكان استفاده كردند و كارمندان دولتي 15 درصد و حدود 2 تا سه درصد استفاده كنندگان از خدمات اسكان افراد متفرفه و آزاد بودند.
12هزار كلاس در قالب يكهزار و 270 مدرسه در استان براي اسكان مسافران و مهمانان فرهنگي در ايام نوروز 98 اختصاص يافت كه از اين تعداد افزون بر 700 مدرسه در كلانشهر اصفهان براي ميزباني از مسافران فرهنگي در نظر گرفته شده است.
سال گذشته از مجموع بالغ بر 478 هزار مسافر نوروزي، حدود 133 هزار خانواده فرهنگي در يكهزار و 260 مدرسه در استان اصفهان اسكان يافتند.
استان اصفهان با برخورداري از 22 هزار اثر تاريخي و فرهنگي و ساير جاذبه هاي گردشگري از مناطق گردشگر پذير ايران است.
7150/6026/