۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳
کد خبر: 83245325
T T
۰ نفر

قيمت ميوه نوروز در كرمان تصويب شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳
کد خبر: 83245325
قيمت ميوه نوروز در كرمان تصويب شد

كرمان - ايرنا - رئيس تعاون روستايي استان كرمان گفت: در كميته راهبري و اجرايي ساماندهي خريد، ذخيره ‌سازي و توزيع ميوه نوروز سال 98، قيمت هر كيلو سيب درختي 6 هزار و 800 تومان و پرتقال والنسيا پنج هزار تومان اعلام شد.

رضا محمدحسيني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي تامين ميوه نوروز سال جاري يك هزار و 200‌ تُن پرتقال والنسيا و 530 تُن سيب درختي زرد و قرمز در استان ذخيره سازي شده است.
وي از راه اندازي 134 غرفه توزيع ميوه شب عيد در سراسر استان خبر داد و گفت: 30 غرفه نيز در نقاط مختلف شهر كرمان راه اندازي مي شود.
رئيس تعاون روستايي استان كرمان تصريح كرد: بارگيري ميوه از سردخانه‌ ها به شهرستان‌ هاي استان از امروز 25 اسفندماه آغاز شده و امشب به غرفه‌ داران تحويل داده مي‌ شود و از 27 اسفندماه جاري ميوه شب عيد به مصرف كنندگان عرضه مي شود.
محمدحسيني بيان داشت: در اين نشست نيز مقرر شد براي حمايت از غرفه داران علاوه بر سيب درختي و پرتقال، كيوي، خيارسبز و نارنگي نيز با قيمت پنج تا 10 درصد زير قيمت مصوب به فروش برسد.
وي با بيان اينكه هيچ محدوديتي براي عرضه ميوه ايام نوروز در كرمان وجود ندارد گفت: شهروندان مي توانند انتقادات و شكايت هاي خود در اين زمينه با شماره 124 با كارشناسان در ميان بگذارند.
3029/9895