۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲
کد خبر: 83244255
T T
۰ نفر
دشمنان از قدرت نفوذ بالای ایران در منطقه عصبانی هستند

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان و به ویژه آمریكا از تأثیرگذاری، موقعیت خاص و قدرت نفوذ بالای ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه عصبانی و خشمگین هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حكمتی نیك در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: سه دلیل عمده قدرت نفوذ بالای ایران در منطقه خاورمیانه شامل رهنمودهای حكیمانه رهبر معظم انقلاب، حضور مستشاران ایران در سوریه و عراق برای مبارزه با تروریست ها و هوشیاری ملت ایران و وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.
وی افزود: استقبال چشمگیر دولتمردان عراق از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در سفر روزهای گذشته به این كشور از نمونه های بارز تأثیرگذاری و موقعیت خاص ایران در منطقه خاورمیانه است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان كرد: انقلاب اسلامی ایران هم اینك و به كوری چشم دشمنان الهام بخش ملت های مسلمان در سراسر دنیاست.
حجت الاسلام حكمتی نیك عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری به نكات مهمی اشاره كردند.
وی ابراز داشت: معظم له فرمودند كه آمریكا دشمن اصلی جهان اسلام بوده و تمامی گرفتاری های مسلمانان از ناحیه این كشور جنایتكار است.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: یكی دیگر از نكات مهم رهبر معظم انقلاب آن است كه نظام سلطه با كمك تمامی ابزارها و روش ها به دنبال تضعیف فرهنگ ملت ایران است و باید هر چه بیشتر مراقب مرزهای فرهنگی بود.
حجت الاسلام حكمتی نیك با تبریك 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: درك فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی امام اول شیعیان از عهده افراد عادی خارج است.
وی افزود: سیره حضرت علی (ع) بهترین اسوه و سرمشق برای مسلمانان است و انتظار می رود كه مدیران اجرایی كشور و كهگیلویه و بویراحمد از سبك زندگی مدیریتی امام اول شیعیان بیش از پیش الگو بگیرند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نزدیك بودن سال نو، بیان كرد: صله رحم، دید و بازدید و كنار گذاشتن كینه ها از آداب، رسوم و سنت های پسندیده مربوط به عید نوروز است.
حجت الاسلام حكمتی نیك عنوان كرد: انتظار می رود كه مردم كهگیلویه و بویراحمد هنگام خرید نوروزی و در دید و بازدیدها از اسراف و زیاده روی بپرهیزند.
وی ابراز داشت: قدرت خرید عده ای از مردم كهگیلویه و بویراحمد پایین است و انتظار می رود كه نیكوكاران و افراد متمكن این استان تا حد امكان به نیازمندان در آستانه سال جدید كمك كنند.
7535/6110