۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۹
کد خبر: 83242724
T T
۰ نفر
ارزش هاي دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشت زمان كهنه نمي شوند

اهواز - ايرنا - نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تجليل از شهداي هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بيان كرد: ارزش هاي الهي دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بيت(ع) نه تنها با گذشت زمان كهنه نمي شود بلكه شاهد رويش هاي آن در جامعه هستيم.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام عبدا... حاجي صادقي روز چهارشنبه در يادواره 239 شهيد طلبه و روحاني خوزستان در مسجد اعظم اهواز برپايي آيين هاي گراميداشت ياد و خاطره شهدا را نشانه زنده بودن ارزش هاي شهدا دانست و افزود: وجود جوانان با اخلاص و روحيه شهادت طلبي در جامعه ما گواه اين مطلب است كه راه پرافتخار شهدا كور شدني نيست و گذشت زمان نمي تواند خدشه اي بر عظمت شهدا و راهي را كه انتخاب كرده اند وارد كند.
وي گفت: اگر 100 سال بگذرد دفاع مقدس زنده است؛ حركت كاروان هاي راهيان نور از ايران و بسياري از كشورهاي جهان به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس دليل ديگري بر زنده بودن شهدا و راه پرافتخار آنان است.
حجت الاسلام حاجي صادقي با تجليل از شهداي روحاني و طلبه كشور و خوزستان كه در جريان هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حريم اعل بيت(ع)، كه همواره در صف مقدم نبرد با دشمن بوده اند افزود: اگر اين جانفشاني ها و ايثارگري ها نبود دشمن به اهداف خود مي رسيد.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه امروز ماهيت دفاع تغيير كرده و دشمن در جبهه هاي نرم و فرهنگي در حال نبرد با ما است گفت:حوزه هاي علميه ، دانشگاه ها و مدارس ما در نوك اين دفاع هستند.
حجت الاسلام حاجي صادقي خطاب به دشمن و جبهه استكبار كه با همه توان وارد نبرد نرم با اسلام و امت اسلامي شده افزود: ما سر و دست مي دهيم ولي دين خود را نمي دهيم همانگونه كه امام حسين(ع) و ياران آن حضرت خود را فدا كردند ولي اسلام را زنده نگه داشتند.
وي در تجليل از شهدا بيان كرد: شهيد نه فقط زنده است بلكه حيات طيبه است و نقش احياگري دارد و مدام به جامه حيات مي بخشد.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با استناد به آيات الهي و روايات رسيده از امامان معصوم (ع) ادامه داد: شهدا ناكام نيستند بلكه به كاميابي الهي رسيده اند. ما به بركت خون شهدا زنده هستيم از اين رو ما مديون شهدا و خانواده هاي معظم آنان هستيم.
وي در ادامه به 40 سالگي انقلاب اسلامي و ورود به دهه پنجم حيات انقلاب اشاره كرد و افزود: انقلاب اسلامي فراز و نشيب داشته ولي هيچگاه عقبگرد يا توقف نداشته است.

** خدمت به مردم ، مبارزه با استكبار جهاني است
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين آيين كه جمعي زيادي از طلاب و روحانيان حوزه هاي علميه خوزستان و قشرهاي مختلف مردم ، خانواده هاي شهدا و امام جمعه موقت اهواز حضور داشتند گفت: خدمت به مردم و اين ملت عزيز عين مبارزه با استكبار جهاني است.
حجت الاسلام حاجي صادقي در ادامه بر رفع مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم با استفاده از ظرفيت هاي عظيم داخلي تاكيد كرد و افزود:اگر از ظرفيت هاي داخلي استفاده كنيم مي توانيم بسياري از مشكلات كشور در بخش اشتغال را حل كنيم.
پخش كليپ ، مداحي و رونمايي از كتاب 'ميهمان دمشق' كه به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس خوزستان منتشر شده از ديگر بخش هاي اين يادواره بود.
6065/ 6037