۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83239543
T T
۰ نفر

پنج هزار دانش آموز در لكوكاپ شريف شركت مي كنند

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83239543
پنج هزار دانش آموز در لكوكاپ شريف شركت مي كنند

تهران - ايرنا - دانشگاه صنعتي شريف پانزدهمين جشنواره ي خلاقيت هاي علمي پژوهشي 'لكوكاپ شريف' را فروردين سال 98 در قالب 18 رشته ي متفاوت برگزار مي كند.

به گزارش روزز دوشنبه ايرنا از دانشگاه صنعتي شريف، پانزدهمين جشنواره خلاقيت هاي علمي پژوهشي 'لكوكاپ شريف' به منظور ارتقاء توانمندي و كشف استعدادهاي دانش آموزان شش تا 18 سال در بيش از 18 رشته متفاوت در روز جمعه 30 فروردين ماه سال 1398 و با حضور بيش از 5000 دانش آموز منتخب از سراسر كشور در دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود.
اين جشنواره كه با حضور منتخبين بيش از 100 هزار دانش آموز آموزش ديده در شهرهاي مختلف كشور برگزار مي شود، زمينه مساعدي را براي كسب مهارت، پرورش خلاقيت و كارآفريني بر اساس علاقه مندي دانش آموزان و همچنين به منظور كشف و پرورش استعدادهاي بالقوه آنان فراهم مي كند.
اين رويداد بزرگ ملي با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، كميسيون ملي يونسكو - ايران، موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان و ديگر موسسات فرهنگي آموزشي و به منظور شناسايي، رشد و توسعه استعدادها در زمينه هاي مختلف علمي و عاملي براي كارآفريني و توانمندي اقتصادي كشور خواهد بود و موجبات رشد و ارتقاء تخصص گرايي، كارآفريني، استعداديابي و استعدادپروري را فراهم مي آورد.
برگزيدگان پانزدهمين جشنواره خلاقيت هاي علمي پژوهشي 'لكوكاپ شريف' به مسابقات جهاني لكوكاپ 2020 اعزام مي شوند.
علاقه مندان مي توانند براي اطلاعات بيشتر به وب سايت www.leco.sharif.ir و يا www.leco.ir مراجعه كنند.
**9465** 1200

سرخط اخبار علم و آموزش