۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۲۸
کد خبر: 83231682
T T
۰ نفر
سرمربی تیم ملی وزنه برداری: مرادی پیگیر اعزام به آلمان است

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به اینكه سهراب مرادی به استراحت نیاز دارد گفت: این وزنه بردار ملی پوش حداقل تا اوایل اردیبهشت نمی تواند تمرین كند و از سوی دیگر پیگیر اعزام به هانوفر آلمان برای درمانش است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محمدحسین برخواه افزود: آخرین نظری كه از متخصصان گرفتیم این بود كه فعلاً مرادی استراحت كند تا بعد از عید ببینیم شرایطش به چه صورت است. سعی پزشكان این است كه او عمل جراحی نكند. اگر هم نیاز به عمل جراحی باشد عمل سنگینی نیست و به طور قطع به میدان بر می گردد و امیدوارم در پیكارهای جهانی در تركیب تیم ملی باشد.
وی اظهار داشت: مرادی اگر تمریناتش را از خرداد آغاز كند به پیكارهای جهانی سال 2019 در تایلند خواهد رسید.
وی همچنین با اظهار رضایت از عملكرد ملی پوشان در تورنمنت بین المللی جام فجر گفت: شرایط به گونه‌ای شد كه تمركزمان به رقابت دسته 109 كیلوگرم رفت، چرا كه دو ملی پوش ایران یعنی علی هاشمی و كیا قدمی خوب بودند و حریفان خوبی هم داشتند.
برخواه یادآور شد: انتظار داشتیم داودی هم بتواند وزنه‌ها را مهار كند چون وزنه‌هایی بود كه در تمرینات می‌زند. ان‌شاءالله در مسابقات آسیایی بتواند ركوردهای بهتری ثبت كند.
وی در خصوص تركیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز گفت: در وزن 86 كیلوگرم، امروز (سه شنبه) یك ركوردگیری داریم و دو نفر را نگه می‌داریم و یك نفر خط می‌خورد. تقریباً به تركیب 12 نفر نهایی داریم نزدیك می‌شویم.
او در مورد حضور سعید علی حسینی در اردوی تیم ملی گفت: با علی مرادی رئیس فدراسیون هماهنگ می‌كند.
چهارمین دوره رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر به عنوان یكی از مراحل گزینشی بازی های المپیك 2020 توكیو روزهای 10 تا 13 اسفند در تالار وزنه برداری آزادی تهران با حضور 10 كشور برگزار شد.
ورزشی**1067**2024

سرخط اخبار ورزش