۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83231269
T T
۰ نفر
برانكو: پاختاكور از پیش بازنده نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل پاختاكور در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نماینده ازبكستان سازماندهی قوی و منسجمی دارد و برای دیدار فردا از پیش بازنده نیست.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، «برانكو ایوانكوویچ» در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پاختاكور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 آسیا، اظهار داشت: اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا همواره هیجان انگیز است و این هیجان به من نیز منتقل شده است. علاوه بر این بازی كردن در این تورنمنت برای همه ما افتخاری بزرگ محسوب می شود.
وی ادامه داد: همانطور كه قبلا هم گفته ام، این رقابت ها سخت ترین، مهم ترین و بزرگ ترین مسابقات باشگاهی در فوتبال آسیا است. می خواهیم برای هواداران بازی های خوب و زیبا به نمایش بگذاریم تا آنها از نتایج ما لذت ببرند.
سرمربی پرسپولیس افزود: در گروه ما، پاختاكور را از پیش حذف شده می دانند، اما بگذارید تحلیل مختصری از این تیم ارائه كنم. شخصا بازی آنها با النصر را در دبی از نزدیك تماشا كردم؛ آنها تیمی هستند كه 8 بازیكن ملی پوش در اختیار دارند و با سه خریدی كه از نسف قرشی داشته اند، به خوبی تقویت شده اند. علاوه بر این سرمربی گرجستانی این تیم با تجربیات فراوان بین المللی چه به عنوان بازیكن و چه در كسوت سرمربی و تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ تركیه نقطه قوت آنها محسوب می شود.
سرمربی كروات سرخ های پایتخت در ادامه تصریح كرد: پاختاكور تیمی است با سازماندهی قوی و باید بگویم كه بی شك فردا بازی سختی داریم. البته ما هم نسبت به این موضوع واقف بوده و هستیم و خود را برای این نبرد آماده كرده ایم.
برانكو خاطرنشان كرد: تنها تیمی هستیم كه 2 بار پیاپی به نیمه نهایی این تورنمنت راه پیدا كرده و یكبار فینالیست شده ایم. آماده هستیم تا مسئولیت برنده بودن در این بازی و دیدارهای آینده را بر عهده بگیریم. به تیمم اعتقاد دارم و امیدوارم روند و تفكر برتری جویانه خود را همچنان ادامه داده و آن را به لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نیز منتقل كنیم.
وی در پایان تاكید كرد: با وجود مشكلات و مصدومان زیاد، نكته خوشحال كننده نمایشی بود كه در بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت ارائه دادیم. نمایشی تحسین برانگیزی كه نوید بخش ارائه یك بازی خوب در دیدار فردا است.
تیم پرسپولیس فردا (سه شنبه) در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از پاختاكور ازبكستان میزبانی می كند.
تیم فوتبال پرسپولیس در گروه چهارم فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم های پاختاكور ازبكستان، السد قطر و الاهلی عربستان رقابت می كند.
ورزشی**3991**3783**