۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۵۹
کد خبر: 83224101
T T
۰ نفر

87 كيلو‌گرم حشيش در ايذه كشف شد

۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۵۹
کد خبر: 83224101
87 كيلو‌گرم حشيش در ايذه كشف شد

اهواز - ايرنا - فرمانده انتظامي ايذه گفت: 87 كيلوگرم ماده مخدر حشيش از يكدستگاه خودروي عبوري در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

سرهنگ حجت سفيدپوست سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر با همراهي سربازان گمنام امام زمان (عج) با كار عملياتي از عبور يك محموله مواد مخدر با پوشش بار ترانزيتي از محورهاي اين شهرستان باخبر شده و با كار اطلاعاتي موفق شدند اين خودرو را شناسايي كنند.
وي افزود: راننده خودرو كه از حضور ماموران مبارزه با مواد مخدر آگاه شده بود، متواري شد اما در نهايت با تلاش ماموران پليس در يك عمليات تعقيب و گريز اين خودرو توقيف شد.
فرمانده انتظامي ايذه تصريح كرد: در بازرسي دقيق خودروي مورد نظر، مقدار 87 كيلوگرم ماده مخدر از نوع حشيش كه به طرز ماهرانه اي در تريلر جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد.
وي از دستگيري يك نفر در اين عمليات خبر داد و گفت: متهم براي بررسي بيشتر به مرجع قضائي تحويل داده شد.
سرهنگ سفيد پوست برخورد مقتدرانه با توزيع كنندگان مواد افيوني و سوداگران مرگ كه به دنبال تباهي جامعه و جوانان هستند را يكي از وظايف مهم نيروي انتظامي برشمرد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در اين عمليات به نحو احسن وظيفه خود را به انجام رساندند‌.
پيش از اين فرمانده انتظامي خوزستان در سوم اسفند از كشف هفت كيلوگرم حشيش، 24 مرداد سال جاري از كشف80 كيلوگرم ترياك و 47 كيلوگرم حشيش در جاده هاي ارتباطي خوزستان خبر داده بود.
يكم دي ماه امسال نيز 57 كيلوگرم حشيش در جاده ورودي شهرستان شوش كشف شد.
9434/6068