۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
کد خبر: 83221853
T T
۰ نفر
یاد شهدای ترور جاده زاهدان - خاش در گرگان گرامی داشته شد

گرگان - ایرنا - آیین یادبود 27 شهید حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان با حضور جمعی از خانواده های شهدا، روحانیون، مدیران و آحاد مردم در مسجد حضرت امیر گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان روز دوشنبه در این مراسم با محكوم كردن حمله تروریستی اخیر گفت: ارتكاب این گونه جنایات خللی در عزم و اراده راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های انقلاب و تداوم مسیر افتخارآمیز آنان ایجاد نخواهد كرد.
حجت الاسلام جعفر رعایتی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران هنگامی كه از حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب شكست خوردند با حمایت از جیره خوران منطقه ای به دنبال جبران ناكامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم خود در دشمنی با ایران هستند.
وی بیان كرد: دشمنان می خواهند با اقدامات مذبوحانه مانند طراحی ترورهای كور اخیر قدرت بی نظیر ایران در حوزه امنیت و نظامی را تحت تاثیر قرار دهند اما در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت مردم نمی توانند به این هدف برسند.
عوامل گروهك موسوم به جیش العدل وابسته به تروریسم القاعده چهارشنبه 24 بهمن 97 یك دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان سپاه پاسداران از لشكر امام حسین (ع) اصفهان را مورد حمله تروریستی قرار داد.
در این حادثه تروریستی كه در جاده خاش - زاهدان رخ داد 27 نفر شهید و 13 نفر جانباز شدند.
7333/3091