۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۴
کد خبر: 83218590
T T
۰ نفر

همايش خودروهاي كلاسيك و اسپرت در قم برگزار شد

۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۴
کد خبر: 83218590
همايش خودروهاي كلاسيك و اسپرت در قم برگزار شد

قم- ايرنا- همايش بزرگ خودروهاي كلاسيك و اسپرت، روزجمعه در مجموعه ورزشي يادگار امام قم برگزار شد.

به گزارش ايرنا، اين همايش از سوي هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان قم ترتيب يافته بود و علاقه مندان با 150 خودرو در دو بخش دراين همايش شركت كرده بودند.
دبير هيات موتورسواري و اتومبيلراني قم در حاشيه اين همايش در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين همايش به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران با حضور علاقه مندان به اتومبيلراني برگزار شد.
سيد مهدي صالحي افزود: هدف از برگزاري اين همايش، شناسايي علاقه مندان به اين رشته و جذب آنها به مسابقات اتومبيلراني است و نيز آنان را به سمت پيست هاي رسمي اين رشته ورزشي هدايت مي كنيم تا در آينده بتوانند در مسابقات خانوادگي رالي نقشه خواني شركت كنند.
وي با بيان اين كه تاكنون چند دوره مسابقه رالي خانوادگي نقشه خواني در استان براي بخش هاي گوناگون برگزار شده است، اعلام كرد: سال آينده در چهار فصل بهار، تابستان، پاييز و زمستان و نيز به صورت چندجانبه اين مسابقه ها در قم برگزار خواهد شد كه نفرات برتر به مسابقات كشوري اعزام مي شوند.
وي با بيان اين كه بيشتر افرادي كه از اين مسابقه ها و همايش ها استقبال مي كنند از قشر جوان هستند، گفت: لازم است كه مكان ها و امكانات مناسبي براي آنها در نظر گرفته شود تا بتوانند در زمينه ورزشي فعاليت داشته باشند.
صالحي بيان كرد: مسابقات اتومبيلراني هر سال در رشته هاي جديد و متنوعي برگزار مي شود كه از آن جمله مي توان به رشته هاي؛ رالي خانوادگي، رِيس، دِريفت، اِسلالوم، آفرود، سافاري (كويرنوردي) و سرعت اشاره كرد.
وي با بيان اين كه صبح هاي جمعه هر هفته، مسئولان اين هيات در پيست ورزشگاه يادگار امام حضور دارند، گفت: علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر از برنامه هاي هيات مي توانند به تارنماي هيات به نشاني اينترنتي http://mafq.ir و يا كانال اين هيات در فضاي مجازي به نشاني mafq_ir@ مراجعه كنند و يا در قم با تلفن 32900245 با پيش شماره 025 تماس بگيرند.
وي با اشاره به اين كه شماره سامانه پيامكي اين هيات 3000144164 است، افزود: متقاضيان مي توانند، نام و رشته مورد علاقه خود را به اين شماره ارسال كنند، تا بر اساس علاقه مندي شان، آنها را به مسئول گروه مربوط معرفي مي كنيم.
7406/ 6133/