۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83196757
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه عاشورا: مديريت انقلابي خستگي ناپذير است

تبريز-ايرنا- فرمانده سپاه عاشورا با تاكيد بر لزوم مديريت هاي انقلابي در پيشبرد اهداف عالي نظام، گفت: مديريت انقلابي خستگي ناپذير بوده و در آن رخوت و سستي راهي ندارد.

به گزارش ايرنا، سردار عابدين خرم روز دوشنبه در بازديد از شركت داروسازي شهيد قاضي تبريز، افزود: در مديريت انقلابي استفاده از ظرفيت ‌ها و كشف استعدادها نقش محوري و تعيين كننده دارد و امروز براي بهبود شرايط اقتصادي و رونق صنعت راهي جز اعمال مديريت جهادي نداريم.
وي اظهار داشت: عمل جهادي و تفكر انقلابي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به ادبيات واژگاني مردم ايران اضافه شد كه در آن جهادي عمل كردن در نقطه مقابل نگاه انحصاري غرب و استكبار قرار دارد.
سردار خرم با بيان اينكه انقلاب اسلامي مردم ايران در 40 سال قبل جريان سوم در مقابل جريان سلطه و سلطه پذير را به جهانيان نشان داد، گفت: به همين دليل ما بايد استقلال خودمان را حفظ كنيم كه براي اين كار بايد با بصيرت رفتار كرد و در تبعيت از ولي فقيه كوتاهي نكرد.
مديرعامل شركت داروسازي شهيد قاضي نيز گفت: 40 سالگي انقلاب اسلامي در حقيقت سن بلوغ اين انقلاب مردمي و اسلامي است و دهه فجر فرصت مناسبي است تا به راهي كه آمديم نگاهي بيندازيم و به آينده اميدوار باشيم.
سعيد باسمنجي با بيان اينكه نبايد در مقايسه عملكرد انقلاب اسلامي با دوران طاغوت سخت و پيچيده عمل كرد، افزود: اعداد و ارقام مشخص است، در دوران طاغوت چيزي به نام صنعت داروسازي در ايران وجود نداشت، اما امروز 97 درصد داروي كشور در داخل توليد و تامين مي‌ شود.
به گفته وي، در حال حاضر ايران جزو معدود كشورهاي جهان داراي توانمندي توليد دارو است.
باسمنجي گفت: شركت داروسازي شهيد قاضي 50 درصد سرم كشور را تامين مي ‌كند و با وجود شرايط سختي كه بر كشور حاكم شده است، امسال نسبت به سال قبل 90 درصد افزايش توليد داشته ‌ايم و اين مجموعه يك روز نيز تعطيلي نداشته و كاركنان آن سه نوبته كار مي كنند.
3038/518