۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۴۸
کد خبر: 83194300
T T
۰ نفر

هاكي گلستان در مسابقات قهرماني كشور چهارم شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۴۸
کد خبر: 83194300
هاكي گلستان در مسابقات قهرماني كشور چهارم شد

گرگان - اير نا - تيم هاكي گلستان با قبول شكست يك بر صفر در ديدار رده بندي مسابقات قهرماني جوانان كشور در برابر سمنان از دستيابي به مدال برنز بازماند و چهارم شد.

دبير هيات هاكي گلستان روز شنبه با اعلام اين خبر به ايرنا گفت : اين مسابقات با شركت 12تيم در اصفهان برگزار شده بود و تيم هاي مركزي، اصفهان و سمنان اول تا سوم شدند.
نواب رضايي اظهار داشت: گلستان در مرحله گروهي با كسب پيروزي مقابل قم، كرمانشاه، سيستان و بلوچستان و تحمل شكست برابر سمنان به نيمه نهايي صعود كرده بود .
وي بيان كرد:اين تيم در ديدار نيمه نهايي در جدال با استان مركزي 4بر2 مغلوب شدند و از راهيابي به فينال بازماند.
وي گفت: هاكي بازان گلستان براي دومين بار در اين مسابقات در برابر سمنان صف آرايي كردند كه در ديدار رده بندي هم موفق به پيروزي نشدند با شكست يك بر صفر در مسابقه شامگاه ديشب (جمعه) به عنوان چهارمي اين مسابقات رضايت دادند.
مهدي بهلول، امير حسين كيا تپه اي، حميد رضا اصفيايي، عرفان مسعودي، اميد رضا آباريان، ابوالفضل داد محمد خاني، فرهاد شاهي زاده، مهدي عرب احمدي، حسين احمدي، عليرضا شايگان، محمد مهدي تيموري و عرفان كيايي، بازيكنان تيم گلستان در اين رقابتها بودند.
دبير هيات هاكي گلستان همچنين از اعزام تيم زنان گلستان به مسابقات دور برگشت ليگ برتر هاكي خبر داد و گفت: اين مسابقات كه از 12 در استان مركزي آغاز شده به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
گلستان در مجموع دور رفت اين رقابت ها در جايگاه سوم قرار گرفت.
وي گفت: هم اينك اين رشته به صورت جدي و حرفه اي در شهرهاي گرگان، گنبدكاووس و بندرتركمن پيگيري مي شود و تلاش براي توسعه آن در ديگر شهرها نيز ادامه دارد.
نواب رضايي اظهار داشت: حضور در ليگ برتر، ميزباني از اردوي تيم هاي ملي زنان و مردان و برگزاري دوره هاي آموزش مربيان و داوران از برنامه هاي بلندمدت اين هيات براي توسعه هاكي استان است.
7333/3091