۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴
کد خبر: 83193761
T T
۰ نفر
بساط فروش كاه و علوفه در ورودی های شهر اردبیل  برچیده شود

اردبیل - ایرنا - امام جمعه اردبیل گفت: ورودی های شهر اردبیل در شان و منزلت مردم نیست و باید بساط فروش علوفه در ورودی های شهر برچیده شود.

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی روز شنبه در آیین تقدیم بودجه 98 شهرداری اردبیل به شورای شهر افزود: ورودی های شهر نیاز به ساماندهی دارد و شهرداری و شورای شهر باید دراین مورد اهتمام جدی داشته باشند.
وی با بیان اینكه شهرداری با زندگی مردم و عزت اجتماعی آنها در ارتباط است، بیان كرد: پاكیزگی و زیبایی یك شهر به اعصاب و روان آدم تاثیر می گذارد و شهرداری باید در تامین رفاه مردم و تنظیف شهر تلاش نماید.
وی ساماندهی امام زاده سید صدرالدین اردبیل را مورد تاكید قرار داد و گفت: ساماندهی این مجموعه به خوبی انجام شده و برای تكمیل آن به 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
آیت الله عاملی با بیان اینكه باید در شهرسازی توازن رعایت شود، افزود: اگر توازن در شهرسازی رعایت نشود باور و اعتماد مردم به مسئولان از بین می رود.
او همچنین با اشاره به ساماندهی حاشیه نشینان اردبیل اظهار داشت: برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر گام های مهمی برداشته شده ولی نیاز است فعالیت ها در این زمینه تسریع شود.
امام جمعه اردبیل بر تكمیل پروژه های نیمه تمام در شهر اردبیل تاكید كرد و گفت: عملیات اجرایی پل قدس به خوبی پیش می رود و ضروری است در موعد مقرر به پایان برسد.
آیت الله عاملی از شهرداری و شورای شهر خواست با توجه به اینكه حكم باغ شریعت صادر شده این مكان را به یك باغ فاخر و زیبا تبدیل كرده و در اختیار عموم قرار دهند.
در این جلسه بودجه 98 از سوی شهرداری اردبیل تقدیم شورای شهر شد.
7110/6016