۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰
کد خبر: 83192101
T T
۰ نفر
دهه فجر سند استقلال و آزادي ملت ايران است

اراك - ايرنا - استاندار مركزي در پيامي دهه فجر را نماد خودباوري و مردم سالاري ديني و سند استقلال و آزادي ملي ايران عنوان كرده است.

سيد «علي آقازاده» در اين پيام كه روز جمعه نسخه اي از آن در اختيار ايرنا قرار گرفت، آورده است: چهل سال حيات افتخار آفرين با عزت انقلاب اسلامي كارنامه موفقي است كه بايد زواياي آن مطرح شود.
وي اظهار كرده است: چهل سالگي انقلاب اسلامي دستاوردهاي بسياري در حوزه‌هاي عمراني، اقتصادي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي به ويژه در زمينه هاي علم و فناوري، هوا فضا، سلول‌هاي بنيادين، بخش هاي خدماتي و توسعه روستاها و خدمات گسترده در حوزه شهري و روستايي از نقاط دور و نزديك كشور به همراه داشته كه بايد به بهترين شكل همگان را از آن ها آگاه كرد.
استاندار مركزي عنوان كرده است: با وجود صدها دسيسه اقتصادي، سياسي و فرهنگي از سوي دشمنان به بركت انقلاب اسلامي، ملت ايران اميدوار به آينده اي روشن در سايه رهنمود ها و منويات مقام معظم رهبري با قدرت در صحنه هستند و با همبستگي و انسجام به پيش مي روند تا ايران اسلامي الگويي كارآمد براي ساير كشورها باشد.
آقازاده اضافه كرده است: تقارن ايام فاطميه و گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام خميني (ره) بنيانگذاركبير جمهوري اسلامي ايران و دهه فجر اتفاقي مبارك است.
وي افزود: چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نماد احياي هميشگي و پاسداشت ارزش هاي انقلاب اسلامي است و ملت شريف ايران يكبار ديگر با حضور گسترده در آيين هاي دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن حمايت قاطع خود را از نظام اسلامي نشان مي دهند.
استان مركزي با 12 شهرستان و يك ميليون و 414 هزار نفر جمعيت در قلب ايران قرار دارد.
6013/