۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶
کد خبر: 83191096
T T
۰ نفر
نشست شفاف سازي وضعيت پل هاي خرم آباد با حضور عموم برگزار مي شود

خرم آباد - ايرنا - معاون هماهنگي امور عمراني استانداري لرستان گفت: با توجه به طرح شبهات و شايعه هايي كه در فضاي مجازي در مورد 2 پل در دست احداث رودخانه خرم آباد وجود دارد، نشست شفاف سازي در اين مورد برگزار مي شود و شركت عموم مردم در اين جلسه آزاد است.

احمد مرادپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين جلسه با دستور استاندار لرستان به زودي با حضور اساتيد دانشگاهي، كارشناسان و صاحبنظران مسائل فني و مهندسي برگزار مي شود.
وي اظهار داشت: در اين نشست با حضور شهردار، مشاور و پيمانكار پل هاي در دست اجرا، دفترچه محاسبات و طراحي سازه و همچنين كميت و كيفيت اجرا بررسي مي شود.
وي تصريح كرد: با توجه به وقوع سيلاب اخير در خرم آباد و اظهارات برخي افراد مبني بر عامليت پل ها در بروز اين حادثه، اين جلسه براي نخستين بار در كشور و با هدف شفاف سازي مسائل طرح شده، برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري لرستان با بيان اينكه ابهاماتي در خصوص فني بودن اين طرح ها در اذهان عمومي شكل گرفته، گفت: اين پل ها داراي پيشرفت 75 و 40 درصد هستند و در صورت تاييد نظر كارشناسان مبني بر شايعات مطرح شده، تخريب مي شوند.
طغيان بي سابقه رودخانه خرم آباد در هفته جاري موجب بروز سيل در شهر و خسارات فراواني به زيرساخت ها و منازل عمومي مردم شده كه برخي معتقد هستند يكي از دلايل بروز اين سيلاب، اجراي دو طرح پل سازي بر روي خرم رود است.
7269/6060