۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۵۴
کد خبر: 83188968
T T
۰ نفر

«چله عشق و انقلاب» را در برج ميلاد تماشا كنيد

۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۵۴
کد خبر: 83188968
«چله عشق و انقلاب» را در برج ميلاد تماشا كنيد

تهران- ايرنا- مديرعامل برج ميلاد تهران، برنامه هاي يادمان ملي ايرانيان به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تشريح كرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي برج ميلاد، علي درويش پور در اين باره گفت: ويژه برنامه هنري 'چله عشق' در اين ايام با همكاري انجمن هنرهاي تجسمي استان تهران در قالب كارگاه آموزشي و نمايشگاه نقاشي برگزار مي شود.
وي ادامه داد: در اين برنامه30 تا 40 هنرمند حوزه هنر‌هاي تجسمي در سه رشته نقاشي، نقاشي - خط و خوشنويسي در روزهاي 10 و 11 بهمن ماه كارگاه آموزشي در گالري برج ميلاد برپا خواهند كرد.
به گفته درويش پور در اين كارگاه آموزشي هنرمندان برداشت شخصي خود را از زواياي مختلف نسبت به انقلاب اسلامي در قالب هنر مطرح مي كنند.
وي با بيان اينكه آثار هنري خلق شده در اين كارگاه از 11 تا 17 بهمن ماه به نمايش گذاشته خواهد شد اظهارداشت: برگزاري ويژه برنامه تلويزيوني 'چله انقلاب' نيز از 12 تا 22 بهمن ماه در مركز همايش هاي برج ميلاد از ديگر برنامه هاي اين دهه است كه اين برنامه هر شب از ساعت 17:30 تا 20 از شبكه 5 سيما به صورت زنده پخش مي شود.
مديرعامل برج ميلاد از اجراي «قله برنامه هاي ورزشي» در نگارخانه غربي خبر داد و گفت: اين برنامه نيز در طول اين ايام از ساعت 9 تا 21 براي شهروندان و بازديدكنندگان اجرا مي شود.
وي عنوان كرد امسال نيز همچون سال هاي گذشته بانگ تكبير و مراسم ويژه نورافشاني با حضور خانواده هاي شهدا و ايثارگران در شب 22 بهمن ماه در سكوي ديد باز و راس ساعت 21 برگزار خواهد شد.
تهرام/9353//1348
۰ نفر