۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۶
کد خبر: 83188526
T T
۰ نفر
تاريخ ثبت نام كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور اعلام شد

تهران- ايرنا- ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد فراگير نوبت نوزدهم براي نيمسال دوم 97-98 از 13 تا 17 بهمن ماه امسال به صورت غيرحضوري انجام مي شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از دانشگاه پيام نور، پذيرفته شدگان آزمون كارشناسي ارشد فراگير مي توانند با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس http://reg.pnu.ac.ir از نحوه ثبت نام آگاهي پيدا كنند.
تصوير صفحه اول و صفحه توضيحات شناسنامه، كارت ملي، عكس با زمينه روشن (جهت مراجعه حضوري 4 قطعه)، مدرك مشخص كننده وضعيت نظام وظيفه (ويژه آقايان)، تصوير مدرك كارشناسي (دارندگان مدرك كارشناسي ناپيوسته لازم است مدرك كارداني نيز ارائه كنند) از مدارك مورد نياز جهت ثبت نام است.
دانشجويان پس از ثبت نام اوليه و بارگذاري مدارك، جهت تشكيل پرونده به محل قبولي مراجعه و نسبت به تشكيل پرونده اقدام كنند.
متقاضيان مهمان نيز پس از تكميل ثبت‌نام و پذيرش حضوري از 14 تا 23 بهمن درخواست مهمان خود را به مركز (واحد) قبولي ارائه كنند. همچنين زمان انتخاب واحد دانشجويان از 14 تا 24 بهمن ماه است.

**تدوين سند جامع منابع انساني دانشگاه پيام نور
معاون اداري، مالي و عمراني دانشگاه پيام نور از تدوين سند جامع منابع انساني دانشگاه پيام نور در سال 98 خبر داد.
حسن عليزاده در گفت و گو با كاركنان دانشگاه پيام نور در سراسر كشور ضمن پاسخ به پرسش آن ها، به برنامه هاي مهم حوزه معاونت اداري، مالي و عمراني در سال 98 اشاره كرد و افزود: اجراي برنامه هاي 'سند راهبردي دانشگاه' در اولويت است.
وي با بيان اين كه منزلت و جايگاه دانشگاه بايد ارتقا يابد، ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب به دانشجويان و حضور در عرصه هاي بين المللي با جذب دانشجويان خارجي بايد مورد توجه قرار گيرد.
عليزاده تصريح كرد: معاونت اداري، مالي و عمراني پيام نور درصدد است مراكز و واحدهاي دانشگاه را به سمت خودگرداني سوق دهد؛ به نحوي كه وابستگي آن ها به منابع پايدار باشد و با كاهش يا افزايش دانشجو با چالش جدي مواجه نشوند.
وي همچنين تشويق مراكز و واحدهايي را كه صرفه جويي و درآمدزايي داشته اند، ضروري خواند و گفت: سياست دانشگاه افزايش درآمدهاي غيرشهريه اي است و بايد رغبت و انگيزه لازم در مجموعه ايجاد شود كه به اين منظور تمام درآمدها در قالب پاداش به آن ها برمي گردد.
عليزاده همچنين از امضاي تفاهم نامه همكاري دانشگاه پيام نور با بانك قرض الحسنه مهر خبر داد و گفت: دانشگاه براي رفاه بيشتر دانشجويان و حل مشكلات مالي كساني كه توانايي پرداخت شهريه را ندارند، علاوه بر بانك انصار و بنياد علوي، با بانك قرض الحسنه مهر نيز تفاهم نامه همكاري امضا كرده است.
وي افزود: بر اين اساس دانشجويان در اين نيمسال علاوه بر تسهيلات ترم گذشته، مي توانند از تسهيلات وام بانك مهر نيز بهره مند شوند و براي بازپرداخت وام خود به مدت يكسال فرصت دارند.
معاون اداري، مالي و عمراني دانشگاه پيام نور همچنين از امكان انتقال نيروها به ديگر دانشگاه ها خبر داد و ضمن تاكيد بر اينكه هيچ نيرويي در دانشگاه پيام نور تعديل نمي شود، گفت: طبق توافق دانشگاه با وزارت علوم، تحقيقات و فناوري آن دسته از همكاراني كه تمايل به كار در ديگر دانشگاه ها را دارند، با كسب اعلام نياز از دانشگاه مقصد، مي توانند منتقل شوند.

**ارتقاي اعضاي هيات علمي دانشگاه پيام نور
دبير هيات مميزه دانشگاه پيام نور از ارتقاي شش عضو هيات علمي به مرتبه دانشياري و 19 عضو هيات علمي به مرتبه استادياري خبر داد.
مرتضي محسني افزود: در اين جلسه چهار پرونده نيز از دانشگاه فني و حرفه اي و يك پرونده از دانشگاه جامع علمي-كاربردي مطرح و پس از تاييد اعضا، ارتقاي مرتبه از مربي به استادياري انجام شد.
محسني همچنين موافقت با ماموريت تحصيلي دو تن از اعضاي هيات علمي را از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه عنوان كرد.
گفتني است، طبق ابلاغ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بررسي پرونده هاي ارتقاي مرتبه دو دانشگاه 'جامع علمي- كاربردي' و 'فني و حرفه اي' به هيات مميزه دانشگاه پيام نور واگذار شده است.
**9489**1584