۸ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۳۵
کد خبر: 83187535
T T
۰ نفر

گرفتار شدن 20 خانوار چرداولي در سيل

۸ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۳۵
کد خبر: 83187535
گرفتار شدن 20 خانوار چرداولي در سيل

ايلام - ايرنا - شهردار سرابله گفت: به دليل شدت بارش باران و ايجاد سيل و طغيان رودخانه 20 خانوار در محاصره سيل و باران قرار گرفته اند.

روح اله پري زاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي باران هاي سيل آسا 24 ساعت گذشته و ادامه آن 20 خانوار در شهر سرابله در محاصره سيل و باران قرار گرفته اند و ارتباط اين تعداد خانوار قطع شده است.
وي افزود: با توجه به شرايط موجود دستور تخليه اين 20 خانوار صادر و در حال تهيه شرايط و بسترهاي لازم جهت اسكان آنها هستيم.
شهردار سرابله با يادآوري اين نكته مكاتباتي در خصوص مشكلات اين محله از شهر سرابله و پيش بيني اين چنين اتفاقاتي به مسئولان شهرستان و استان انجام گرفته بر اختصاص بودجه و اعتبار ويژه اي از جانب مديران ارشد استاني تاكيد كرد.
پري زاده اضافه كرد: هم اكنون ارتباط ورودي شهر سرابله از ميدان دادگستري قطع و اين مسير مسدود است و نيروهاي شهرداري و راهداري در حال تخليه و بهسازي موقت مسير هستند.
وي خاطرنشان كرد: براي تعريض پل كه جوابگوي آب و سيل هاي احتمالي نيست و همچنين ايجاد كانال دوطرفه به طول يك كيلومتر نياز ضروري به 50 ميليارد ريال اعتبار است.
هم اكنون اكثر خيابان ها و كوچه هاي شهر سرابله مملو از آب است كه تردد در آنها به كندي و سختي صورت مي گيرد.
7176/6119