۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۳
کد خبر: 83186976
T T
۰ نفر
جبهه رسانه اي در برابر هجمه هاي فرهنگي استكبار مقابله كند

رشت - ايرنا - فرمانده سپاه قدس استان گيلان گفت: در حوزه دفاعي بدون داشتن امكانات موفق شديم اما در جبهه رسانه اي انقلاب هم بايد در مقابل هجمه هاي فرهنگي استكبار مقابله كنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا سردار محمد عبدالله پور روز دوشنبه در كارگاه آموزش خبرنگاران سپاه و بسيج كه در رشت برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامي ايران صاحب آرمان هاي بلندي است كه بايد تلاش كنيم اين آرمان ها عملي شود.
وي با اشاره به آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي اظهار كرد: اين آرمان ها عبارتند از عدالت، طرفدار محرومان و مستضعفان بودن، زير بار ظلم نرفتن، دنيا و آخرت آباد داشتن كه اينها همه جزو آرمان هاي ما بود و بايد بكوشيم تا با تمام دشمني ها و توطئه هاي استكبار جهاني اين آرمان ها عملي شود.
فرمانده سپاه قدس گيلان با اشاره به خصومت استكبار با انقلاب اسلامي تصريح كرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي دنياي استكبار عليه انقلاب جبهه وسيعي تشكيل دادند و از عجايب روزگار اين است كه همه گروه هايي كه با هم در تضاد هستند، با يكديگر متحد شدند تا به انقلاب اسلامي ضربه بزنند.
وي در ادامه در رابطه با نبود امكانات در ميان رزمندگان دوران دفاع مقدس بيان داشت: در اولين روزهاي جنگ براي هر سه نفر دو اسلحه موجود بود و تا آخرين روز جنگ هم ما حتي نتوانستيم به همه نيروها ماسك شيميايي بدهيم و حقيقتا امكانات كمي را در اختيار داشتيم اما توانستيم با ولايتمداري مردم انقلابي كشور در دوران دفاع مقدس به پيروزي بزرگي دست يابيم.
سردار عبدالله پور افزود: اكنون آمريكايي ها در خليج فارس مجهز به امكانات به روز هستند اما جرات حمله به ايران را ندارند چرا كه ما در جنگ تحميلي ثابت كرديم كه ايراني ها براي دفاع از خاك و ناموس خود با كسي شوخي ندارند.
وي با اشاره به اهميت نوآوري و خلاقيت متذكر شد: ما نياز به نوآوري و خلاقيت در كار رسانه انقلاب داريم؛ امروز جوان هاي موفقي در كشور داريم و براي پيشرفت كشور و انقلاب راهي جز توجه به نسل جوان نداريم.
وي خطاب به خبرنگاران افتخاري بسيج استان گيلان اظهار داشت: شما همانند غواص هاي عمليات والفجر 8 هستيد كه با جسارت و اراده در اين جبهه رسانه اي با دشمن مواجه هستيد و ان شاءالله با نقش آفريني شما جوانان انقلابي در حوزه فرهنگي و رسانه اي هم توطئه هاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي به شكست برسد.
سردار عبدالله پور در پايان خاطرنشان كرد: امروز با وجود شبهات و القائاتي كه به وجود آوردند خيلي ها را تحت تاثير قرار دادند كه نياز به مجاهدت شما داريم و سپاه با تمام توان از شما حمايت مي كند چرا كه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند كه در فضاي مجازي ورود كنيد و به دشمن حمله كنيد و او را از اين فضا بتارانيد.
7296/2007