۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83186632
T T
۰ نفر

تردد در محور انديكا - شهركرد ممنوع است

۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83186632
تردد در محور انديكا - شهركرد ممنوع است

شهركرد - ايرنا- رئيس پلس راه استان چهارمحال وبختياري گفت: تردد در محور انديكا در استان خوزستان به بازفت و شهركرد و بالعكس ممنوع اعلام شد.

سرهنگ رحمت الله نجفي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به شرايط نامساعد جوي و احتمال ريزش كوه و آبگرفتگي در سطح محور انديكا به شهركرد تردد كليه وسايل نقليه تا روز چهارشنبه 10 بهمن ماه ممنوع شد.
وي گفت: محور انديكا- مسجد سليمان- هفتگل - ايذه- شهركرد و محور انديكا - مسجد سليمان- شوشتر - انديمشك - خرم آباد- اليگودرز- شهركرد به عنوان محورهاي جايگزين اعلام شد.
وي گفت: اين ممنوعيت به دليل تداوم بارش برف و باران در استان تا اواسط روز سه شنبه و با توجه به احتمال سيل و مسدود شدن جاده در محدوده شط شيرين بهار محور انديكا به بازفت اعمال شده است.
بر اساس آخرين خروجي مدلها و نقشه هاي هواشناسي ، از امروز هواي استان در دامنه فعاليت يك سامانه فعال بارشي قرار مي گيرد كه به تناوب تا روز سه شنبه در سطح استان سبب وزش باد شديد، بارش باران در ارتفاعات بارش برف ، در مناطق مستعد تگرگ و رعد و برق مي شود.
شدت بارش ها براي نيمه غربي استان و بعد ازظهر يكشنبه و مجددا از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه مي باشد و روز دوشنبه و سه شنبه وزش باد شديد مي باشد.
7360/6021