۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 83182413
T T
۰ نفر

5 برنامه گردشگری در هرمزگان اجرا می شود

۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 83182413
5 برنامه گردشگری در هرمزگان اجرا می شود

بندرعباس - ایرنا - مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این اداره كل تا پایان سال چشم اندازی خود را ترسیم كرده و 5 رویداد با محوریت گردشگری اجرا می كند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری هرمزگان، رضا برومند در آیین آغاز بكار این جشنواره سه روزه، اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی كه در میناب آغاز شده اولین آن رویدادهاست.
وی ادامه داد: از ظرفیت هنرمندان برای معرفی استان استفاده خواهیم كرد و فراخوان جشنواره عكس و فیلم « هرمزگان من» با همین منظور منتشر شده است.
مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان بیان داشت: همایش خزر تا خلیج فارس در بهمن با حضور تمام مدیران تاسیسات گردشگری و تورگردانان در بندرعباس برگزار می شود.
برومند ادامه داد: در این رویداد ظرفیت های گردشگری استان برای حاضران معرفی خواهد شد.
وی افزود: هفته فرهنگی هندوستان هم نیمه دوم اسفند امسال در بندرعباس برگزار می شود و این برنامه با توجه به وجود برخی و تعامل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم هرمزگان با هند و مردم اشتراك های فرهنگی با مردم این كشور انجام می شود.
مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان خاطر نشان كرد: تور گردشگری دریایی و نمایشگاه صنایع دستی دریایی تا پایان برگزار می شود كه همه این رویدادها نتیجه ساخت چشم انداز زییا از گردشگری و صنایع دستی است.
برومند افزود: گردشگری یك استعداد است كه سومین منبع درآمدزای جهان به شمار می رود و بسیاری از آسیب های سایر منابع درآمدی را ندارد.
« جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی به مدت سه روز از سوم تا پنجمن بهمن در بخش های عرضه، مسابقه آشپزی تفریحی بین خانواده ها و آشپزی حرفه ای بین مراكز مجاز پذیرایی و انتخاب مراكز برتر غذا در مجموعه تفریحی گردشگری صدف میناب در حال برگزاری است.
3219/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها