۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83180874
T T
۰ نفر
جامعه كارگري استان مركزي 700 برنامه در دهه فجر دارد

اراك - ايرنا - مسئول كارگروه كارگري و كارآفريني شوراي راهبري و سياست گذاري چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در استان مركزي گفت: 700 برنامه فرهنگي، اجتماعي و ورزشي براي چهلمين سالگرد پيروي اسلامي در اين استان تدارك شده است.

«محمدتقي آبايي هزاوه» روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 350 مسابقه در رشته هاي مختلف ورزشي در استان مركزي پيش بيني شده كه 50 رشته آن ويژه بانوان است و تاكنون سه هزار نفر براي حضور در اين رقابت ها ثبت نام كرده اند.
وي بيان كرد: برگزاري جشن انقلاب در بيش از 40 واحد توليدي و صنعتي، 10 همايش و دوره آموزشي در جامعه كارگري با موضوع آسيب هاي اجتماعي، مهارت هاي زندگي، سلامت روان و عفاف و حجاب و برگزاري بيش از 200 مسابقه فرهنگي در اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، ادارات تابعه و كارگاه هاي توليدي و صنعتي استان مركزي از ديگر برنامه ها است.
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مركزي ادامه داد: بهره برداري از طرح هاي توسعه تعاوني و مراكز خدماتي، عيادات از بيماران بستري در مراكز تامين اجتماعي، بازديد از سالمندان و مراكز نگهداري معلولان، ديدار از جمعي از خانواده هاي معظم شهدا و ديدار تشكل ها و فعالان عرصه كار و تلاش استان مركزي با نماينده ولي فقيه در استان، استاندار و فرمانداران شهرستان ها، از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در سالروز چهل سالگي انقلاب اسلامي است.
آبايي هزاوه تصريح كرد: نشست مشترك تشكل هاي كارگري و كارفرمايي با فرماندهان بسيج كارگري استان مركزي، حضور تشكل هاي كارگري واحدهاي توليدي، صنعتي و خدمات رساني در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي اين استان، گلباران و عطر افشاني قبور مطهر شهدا و حضور جامعه كار و توليد در برنامه هاي مختلف فرهنگي و نماز جمعه، بخش ديگري از اين برنامه ها است.
وي يادآور شد: جامعه كار و توليد استان مركزي در پيروزي انقلاب اسلامي نقش وسهم مهمي داشتند و اين قشر بايد سالروز چهل سالگي انقلاب را به بهترين شكل ممكن برگزار كنند.
استان مركزي با دارا بودن 12 شهرستان داراي بيش از يك ميليون و 400 هزار نفر جمعيت است.
3005/6013/