رژه موتوری سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: رژه موتوری و خودرویی هم زمان با ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۲۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «عباس دانشی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رژه خودرویی و موتوری به صورت همزمان از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن درمراکز شهرستان‌های ۱۲ گانه و برخی بخش‌های استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ممنوعیتی برای حضور مردم در این آئین و تماشای رژه موتوری و خودرویی وجود ندارد اما از عموم شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک در این آئین حضور پیدا کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت اجتماعات از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت فیزیکی با حضور مردم برگزار نمی‌شود.
حجت‌الاسلام دانشی بیان کرد: رژه موتوری و خودرویی اراک مرکز استان مرکزی راس ساعت ۱۰ و در مسیر میدان مقاومت(انتهای خیابان قایم‌مقام فراهانی)، بلوار مهارت، پل شهید آنجفی، خیابان جهاد و در نهایت میدان جهاد برگزار می‌شود و تدابیر ترافیکی این رویداد نیز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر رژه خودرویی و موتوری بیش از چهار هزار عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر امسال استان مرکزی برگزار شد.

بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در ۱۲ شهرستان استان مرکزی زندگی می‌کنند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha