۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۰۴
کد خبر: 83179289
T T
۰ نفر
نمايشگاه گردشگري اسپانيا روز چهارشنبه افتتاح خواهد شد

مادريد- ايرنا- سي ونهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري اسپانيا موسوم به 'فيتور' از روز چهارشنبه سوم بهمن ماه با حضور «علي‌ اصغر مونسان» معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايران برگزار خواهد شد.

به گزارش ايرنا و براساس برنامه اعلام شده ازسوي سفارت كشورمان در اسپانيا ، مونسان در مدت حضور خود در اسپانيا با دبيركل سازمان جهاني گردشگري، وزير صنعت، تجارت و گردشگري اسپانيا، رئيس شوراي ميراث ملي اسپانيا و رئيس موزه باستان شناسي آليكانته (ايالت والنسيا) ديدار و گفت وگو خواهد كرد.
علاوه بر اين، وي در همايشي كه با حضور كارآفرينان و تورگردانان فعال ايراني و‌ اسپانيايي در حوزه گردشگري برگزار خواهد شد نيز حضور پيدا نموده و‌ به ايراد سخنراني خواهد پرداخت.
نمايشگاه فيتور مادريد كه تا 7 بهمن (27 ژانويه) داير خواهد بود ، به عنوان يكي از نمايشگاه هاي اصلي و مهم صنعت گردشگري جهان در مساحتي به وسعت 67 هزار و 500 مترمربع كه نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزايش يافته و با حضور 10 هزار و 485 شركت از 165 كشور جهان برگزار مي شود.
ايران از جمله شركت كنندگان در اين نمايشگاه است كه امسال 31 تور اوپراتور ، بخشي از ظرفيت ها، امكانات و جاذبه هاي گردشگري و هنري كشور را به نمايش خواهند گذاشت.
ارائه پوستر، راهنما و نرم افزارهاي چندرسانه اي حاوي اطلاعات گردشگري و جاذبه هاي تاريخي، طبيعي و ديدني ايران و معرفي صنايع دستي از جمله برنامه هاي غرفه ايران در نمايشگاه فيتور خواهد بود.
براساس نخستين پيش بيني‌ هاي دولت، اسپانيا در سال 2018 ميلادي با افزايش يك درصد نسبت به سال گذشته خود، 82 ميليون و 600 هزار نفر گردشگر خارجي جذب كرد كه درآمد ارزي آن نزديك به 90 ميليارد يورو بود كه نسبت به سال گذشته 3 درصد افزايش داشت.
شبك**اروپام *1*491**1392