۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83176016
T T
۰ نفر
حجت الاسلام عاملی درگذشت احمد فضائلی را تسلیت گفت

تهران – ایرنا – دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، درگذشت احمد فضائلی معاون پژوهشی دبیرخانه این شورا را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیام تسلیت حجت الاسلام سعید رضا عاملی آمده است: خبر تاسف انگیز درگذشت برادر ارجمند مرحوم دكتر احمد فضائلی موجب تاثر جامعه فرهنگی و علمی كشور شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این پیام می افزاید: آن مرحوم با سوابقی درخشان از مجاهدت در سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی در عرصه جهاد و شهادت و همچنین تلاش صادقانه در میدان فرهنگ، علم و پژوهش از چهره‌های بارز در میان نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.
مرحوم دكتر احمد فضائلی كه افتخار جانبازی در سال‌های دفاع مقدس را در كارنامه خود داشت در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به یاران شهیدش پیوست و دوستان خود را سوگوار كرد.
در بخش دیگر پیام حجت الاسلام عاملی آمده است: اینجانب این مصیبت را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم، همكاران دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اصحاب علم و فرهنگ تسلیت عرض كرده و علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال خواستارم.
احمد فضائلی صبح امروز شنبه 29 دی ماه بر اثر عارضه قلبی در سن 64 سالگی درگذشت.
مراسم تشییع پیكر مرحوم فضائلی، ساعت 8 صبح روز یكشنبه 30 بهمن ماه از محل مسجد پیامبر اعظم(ص)واقع در شهرك شهید محلاتی به سمت بهشت زهرا برگزار می شود.
مراسم ترحیم مرحوم احمد فضائلی روز دوشنبه اول بهمن ماه از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد نور میدان فاطمی اعلام شده است.
مرحوم فضائلی متولد 1333 كارشناسی خود را در رشته زمین شناسی از دانشگاه تهران و كارشناسی ارشد مدیریت آموزشی را از همین دانشگاه دریافت كرد.
وی دوره دكتری خود را از دانشگاه سیدنی استرالیا در رشته مدیریت آموزشی دریافت كرد.
ریاست دانشگاه امام حسین(ع)، عضویت در شورای مركزی سپاه و مسئول هدایت آموزشی نظامی و تخصصی كل سپاه، هدایت یگانی در تیپ ویژه 55 هوابرد (فرمانده یگان) – ارتش از جمله سوابق اجرایی مرحوم فضائلی است.
**9492** 1200