۲۵ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۳۰
کد خبر: 83172386
T T
۰ نفر
خانواده شهيد بابايي دانش آموز نيشابوري را به آرزويش رساند

مشهد - ايرنا - خانواده خلبان شهيد سرلشكر عباس بابايي دانش آموز 12 ساله نيشابوري را به آرزويش رساند.

ابوالفضل فدائيان دانش آموز روستاي فيض آبادگراب نيشابور با شركت در طرح درخت آرزوها در نامه خود آرزو كرده بود مانند شهيد عباس بابايي خلبان شود و لباس خلباني بر تن كند.
خانواده شهيد بابايي پس از اطلاع از اين موضوع يك دست لباس خلباني همانند فرم خلبان شهيد بابايي به همراه نامه اي نمادين از سوي آن شهيد، براي اين دانش آموز ارسال كرد كه امروز طي مراسمي با حضور رئيس اداره آموزش و پرورش نيشابور به ابوالفضل فدائيان اهدا شد.
در بخشي از اين نامه آمده است: آرزوي لباس شبيه من داشتي و من آروزي دلت را شنيدم و اين لباس از طرف عباس تقديم به تو مي شود، ابوالفضل عزيز زندگيت را طوري بساز كه باعث افتخار خانواده ات باشي و اميدوارم شروع دوستيمان باعث اتفاقات خوبي در زندگيت باشد.
اين نامه مي افزايد: در تصميم هايت از خدا كمك بخواه و مطمئن باش او سريعتر از عباس صدايت را مي شنود.
خلبان شهيد عباس بابايي متولد سال 1329 در قزوين است كه پانزدهم مرداد ماه سال 66 هنگام بازگشت از ماموريت در آسمان خطوط مرزي هدف گلوله ‌هاي تيربار ضد هوايي دشمن قرار گرفت و به شهادت رسيد.
طرح درخت آرزوها از سوي سمن سفيران سبز سلامت در مناطق كم برخوردار نيشابور اجرا مي شود و طي آن كودكان آرزوهايشان را در نامه اي نوشته و به درخت مي آويزند تا با كمك خيرين اين آرزوها برآورده شود.
مركز شهرستان 450 هزار نفري نيشابور در 127 كيلومتري غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
۰ نفر