۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴
کد خبر: 83167376
T T
۰ نفر
۱۰ ميلياردتومان براي خدمات درماني  شهرداري تهران اختصاص يافت

تهران- ايرنا- معاون توسعه منابع انساني شهردار تهران گفت: 10 ميليارد تومان به منظور يكسان سازي خدمات بهداشتي و درماني به كاركنان شهرداري پايتخت اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ابراهيم شيخ روز شنبه در جشن پايش سلامت 17 هزار كارگر خدمات شهري شهرداري تهران اظهارداشت: پيش از اين در مراكز درماني شهرداري پايتخت به كاركناني كه بيمه تامين اجتماعي داشتند خدمات ارائه نمي شد، با اختصاص اين مبلغ از امروز ارائه خدمات به كاركنان شهرداري با بيمه تامين اجتماعي نيز آغاز شد.
وي با اشاره به وضعيت كارگران پيمانكاري شهرداري تهران افزود: متاسفانه اين كارگران از نظر ايمني و بهداشت، خدمات بيمه اي و ارائه حقوق مناسب و به موقع در وضعيت خوبي قرار ندارند.
معاون شهردار تهران خاطرنشان كرد: بررسي ها نشان مي دهد در اين بخش با كوتاهي هاي نابخشودني مواجه هستيم.
وي ادامه داد: گرچه شهرداري تهران در اين باره مسئوليت مستقيم ندارد اما از نظر اخلاقي و انساني در برابر حقوق اين افراد مسئول است.
شيخ يادآور شد: بخشنامه اي از سوي معاونت توسعه منابع انساني تهيه و در اختيار معاونت هاي مختلف قرار داده شده تا پس از انجام اصلاحات اين بخشنامه ابلاغ شود و با توجه به شعار « تهران شهري براي همه» تمامي اقشار شهر بتوانند از مواهب كار شايسته بهره مند باشند.
به گفته وي شركت شهر سالم در طول يكسال گذشته كارهاي ارزشمندي از جمله طرح پايش كارگران خدمات شهري شهرداري تهران را انجام داده است.
تهرام/ 9353 / 1539