۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵
کد خبر: 83162938
T T
۰ نفر
با مديريت درست مشكلات مالي را پشت سرگذاشتيم

تهران- ايرنا- رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان گفت: اعتبار اين فدراسيون زياد نيست اما من و همكارانم توانستيم با مديريت خوب مالي مشكلات را پشت سر گذشته و حتي تلاش كنيم اعتبار تخصيص يافته براي اين فدراسيون را در سال جاري افزايش دهيم.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، «غلامرضا شعباني بهار» كه در خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) حضور يافته بود، در سخناني اظهار داشت: از زمان حضورم در اين فدراسيون يك ميليارد تومان از بدهي هاي آن را از سال 90 پرداخت كرديم و خوشبختانه در حال حاضر هيچ مشكلي از بابت مسائل مالي نداريم.
وي ادامه داد: با توجه به در پيش بودن بازي هاي المپيك 2020 توكيو، درخواست افزايش حداقل 25 درصد اعتبار تخصيصي براي اين فدراسيون را داريم تا با دغدغه كمتري بتوانيم كمانداران را براي كسب سهميه و پس از آن حضور در المپيك مهيا كنيم.
او به دلايل حضور كمتر تيم ملي در مسابقات و تورنمنت هاي خارجي امسال اشاره كرد و افزود: سرمربيان تيم هاي ملي ريكرو و كامپوند چندي پيش انتخاب شدند و برنامه هاي آماده سازي، شركت در مسابقات داخلي و خارجي با نظر آنان انجام مي شود. بنابراين برنامه هايي كه درخواست كرده اند پس بررسي در حد توان فدراسيون مورد تاييد و اجرا قرار گرفته است.
اين مدير ورزشي ادامه داد: از ابتداي حضورم در فدراسيون با مشكل مالي مواجه نبوده ام و حالا هم مشكلي نداريم و برنامه هاي درخواستي سرمربيان از جمله شركت كمانداران رشته ريكرو در مسابقات سوليداريتي بنگلادش و حضور كمانداران كامپوند در كاپ آسياي تايلند انجام خواهد شد.
شعباني بهار تصريح كرد: مجيد ميررحيمي سرمربي تيم ملي ريكرو به فدراسيون اعلام كرد كه حضور در مسابقات سوليداريتي بنگلادش به دلايل عديده براي كمانداران ضروري است و اگرچه گرفتن تاييد شوراي برون مرزي به خاطر تمركز جدي مسعود سلطاني فر به عنوان وزير ورزش و جوانان بر تك تك اعزام ها بسيار سخت بود اما بارها و بارها از اين برنامه حمايت كردم تا عاقبت موافقت وزارت و شورا در اين خصوص گرفته شد.
وي با بيان اينكه هيچ وقت در بحث فني تيم هاي ملي از سرمربيان تيم جلوتر نمي رود، تصريح كرد: در خصوص بحث فني ملي پوشان هيچگاه اظهار نظري نمي كنم، اگرچه تمام تلاشم بر اين است كه از نظر فني از مربيان عقب نمانم تا بتوانم حمايت بيشتري از برنامه هاي آنان داشته باشم.

** قهرماني در جهاني هلند مهم ترين هدف ماست
شعباني بهار در ادامه گفت: مهم ترين هدف ما در حال حاضر شركت در مسابقات قهرماني جهان در هلند است. آنچه بيش از توزيع سهميه انفرادي برايمان اهميت دارد هشت سهميه تيمي المپيك است كه در اين مسابقات توزيع مي شود و اين فرصتي استثنايي براي كمانداران ايران است.
رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان يادآور شد: سرمربي خارجي تيم هاي ملي از زماني كه مسئوليت رياست فدراسيون را بر عهده گرفتم در حال استعفاء دادن بود و در نهايت اين درخواست پس از بازي هاي آسيايي جاكارتا پذيرفته شد و ما با هدف آمادگي تيم براي حضور در مسابقات هلند، مجيد احمدي و مجيد مررحيمي را به عنوان مربيان تيم هاي كامپوند و ريكرو انتخاب كرديم تا ضمن كسب نتايج درخشان در كامپوند براي كسب نخستين سهميه تيمي كشور در رشته تيرو كمان گام برداريم.
وي برگزاري مسابقات انتخابي سراسري و بدون دريافت حق ورودي به ورزشكاران را گام اول براي شناسايي بهترين نفرات كشور در رشته تيراندازي با كمان عنوان كرد و گفت: 48 نفر به اردوي آماده سازي دعوت شدند و حالا بعد از سه مرحله اردوي آماده سازي در هر رشته 10 نفر زن و مرد در اردوها حضور دارند.
اين مدير ورزشي خاطرنشان كرد: با توجه به سردي و خشكي هوا در تهران مربيان خواستار برگزاري اردو در مناطق گرمسيري هستند كه ما در اين خصوص با مسئولان هيات استان بوشهر مذاكراتي انجام داده ايم و اميدوارم به زودي بتوانيم اردوي تيم ملي را در اين استان برگزار كنيم.
شعباني بهار ادامه داد: به منظور آماده سازي بهتر كمانداران براي حضور در هلند، به دنبال رايزني براي برگزاري يك اردوي مشترك با تيم ملي چين هستيم و البته حضور در مسابقات مرحله نخست جام جهاني در شانگهاي نيز از جمله برنامه هاي فدراسيون و كادر فني براي آماده سازي بيشتر كمانداران است كه ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي شود.
رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: با توجه به گراني تجهيزات خارجي و مناسب، امكان دادن اين تجهيزات به صورت رايگان به همه نفرات حاضر در اردوهاي تيم ملي وجود ندارد به همين دليل به كادر فني تيم ها اعلام كرديم به محض مشخص شدن تركيب اصلي تيم ملي براي اعزام، تجهيزات لازم تهيه و در اختيار آنان گذاشته شود.
ورزشي**1828**1597