۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
کد خبر: 83162241
T T
۰ نفر
پرسپولیس با شش غایب و 2 بازیكن جدید به قطر می رود

تهران- ایرنا- كاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با 22 بازیكن راهی قطر خواهد شد تا اردوی 12 روزه خود را در دوحه بر پا كند كه در فهرست اعزامی شش بازیكن غایب و دو بازیكن جدید وجود دارند.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ظهر فردا (سه‌شنبه) تهران را به مقصد دوحه ترك می‌كنند تا اولین تمرین خود را نیز از ساعت 17 همین روز در كمپ اسپایر انجام دهند.
پرسپولیس در این سفر، 22 بازیكن را همراه خواهد داشت. از مجموع فهرست 26 نفره بازیكنان، علیرضا بیرانوند، احمد نورالهی، مهدی ترابی، بشار رسن، حمیدرضا طاهرخانی و سعید حسین‌پور ملی‌پوشان تیم های بزرگسالان و امید در این اردو حضور ندارند.
سید جلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه، محمد انصاری، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، كمال كامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور، سیامك نعمتی، آدام همتی، ابوالفضل درویش‌وند، محمد نادری، سیدمحمد احسان حسینی، محمد امین اسدی و سعید كریمی كه با محمد حسینی و محمد خاركش از تیم‌های امید و جوانان، آنها را برای ارزیابی شدن همراهی می كنند، 22 بازیكنی هستند كه در اردوی دوحه حضور پیدا می‌كنند.
این در حالی است كه محمد حسینی و محمد خاركش قرار است در ادامه فصل هم سرخپوشان را در تمرینات همراهی كنند.
سعید حسین پور و حمیدرضا طاهرخانی به خاطر حضور در اردوی تیم امید، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی به خاطر همراهی تیم ملی در جام ملت های آسیا و بشار رسن هم به خاطر همراهی تیم عراق در این تونمنت در اردوی قطر غایب خواهند بود.
ورزشی**9463**9129